Page 13 - e-agora 28-9-20
P. 13

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



                                                                              στον προκάτοχό του, η σκυφτή στάση όταν
                                                                              φορούσε κράνος ο οδηγός ήταν πάντα ένα
                                                                              σημείο κριτικής. Υπάρχει επίσης το προαι-
                                                                              ρετικό  «πακέτο»  πίστας,  που  περιλαμβά-
                                                                              νει  κεραμικά  φρένα,  ελαφρύτερους  τρο-
                                                                              χούς (προαιρετικά με semi slick ελαστικά),
                                                                              τα bucket καθίσματα από carbon, τα διακο-
                                                                              σμητικά από ανθρακονήματα και το «πακέ-
                                                                              το» M Drivers με το οποίο αυξάνεται η τε-

                                                                              λική ταχύτητα από τα 250 στα 290 km/h.
                                                                              Σύμφωνα με την BMW, αυτό το «πακέτο»
               πάνια από carbon. Πίσω από το τιμόνι βρί-                      εξοικονομεί συνολικά βάρος 25 κιλών.
               σκονται  σε  μόνιμη  βάση  πλήρως  ψηφια-
               κά όργανα με ξεχωριστές Μ-ενδείξεις. Το      Επίσης, για       Υπερβολική η αύξηση της
               infotainment  στο  κέντρο  του  ταμπλό  πα-  όσους ζητούν,     τιμής για τη νεώτερη Μ
                                                            εκτός από τη
               ρέχει  μερικές  διασκεδαστικές  καινοτομί-   σπορτίφ οδική       Σας  άνοιξε  η  όρεξη;  Δυστυχώς,  πρέπει
               ες,  όπως  ο  προαιρετικός  αναλυτής  drift,   συμπεριφορά,    να περιμένετε λίγο περισσότερο, προτού...

               που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κα-     και την           κόψετε την επιταγή από το μπλοκ, αφού η
                                                            πρακτικότητα,
               ταγραφή της διάρκειας, της απόστασης που     αξίζει η          έναρξη της εμπορικής πορείας για τις M3
               καλύφθηκε  και  της  γωνίας  της  πλαγιολί-  αναμονή           και M4 είναι προγραμματισμένη για το Μάρ-
               σθησης. Το σύστημα δείχνει επίσης τη συ-     μέχρι το 2022,    τιο του 2021, τόσο για τη «βασική» έκδοση
                                                            καθώς τότε θα
               νολική απόσταση, που έχετε ήδη διανύσει.     λανσαριστεί       όσο και για την πισωκίνητη Competition. Η
               Αυτό θα ενθαρρύνει όσους θα ήθελαν να        για πρώτη
               οδηγούν επιμελώς με το πλάι. Αν θέλετε να    φορά μια          τετρακίνητη έκδοση αναμένεται να λανσαρι-
               εξασκηθείτε,  προκειμένου  να  βελτιώσετε    Μ3 Touring!       στεί το καλοκαίρι. Επίσης, για όσους ζητούν,
                                                            Όσον αφορά
               τους χρόνους ενός γύρου της πίστας, μπο-     την τιμή, η       εκτός από τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά,
                                                                              και την πρακτικότητα, αξίζει η αναμονή μέ-
               ρείτε να το κάνετε με το χρονόμετρο. Μέσω    M3 κάνει ένα      χρι το 2022, καθώς τότε θα λανσαριστεί για

               εφαρμογής από smartphone, όλα τα δεδο-       σημαντικό         πρώτη φορά μια Μ3 Touring! Όσον αφορά
                                                            άλμα.
               μένα  οδήγησης,  που  μπορείτε  να  φαντα-                     την τιμή, η M3 κάνει ένα σημαντικό άλμα. Η
               στείτε, μπορούν να αναλυθούν και να μοι-                       «βασική» έκδοση ξεκινά (στη Γερμανία) από
               ραστούν με άλλους.                                             τα  82.500  ευρώ,  συμπεριλαμβανομένου
                 Για  όσους,  επισκέπτονται  συχνά  τις  πί-
               στες,  η  BMW  διαθέτει  νέα  ελαφρά  καθί-                    του ΦΠΑ της τάξης του 19%. Αυτό σημαί-
               σματα από carbon, τα οποία εξοικονομούν                        νει μια αύξηση της τιμής κατά περίπου 5.000
               συνολικά  9,6  κιλά.  Στηρίζουν  εξαιρετικά                    ευρώ. «Υπερβολική», θα πείτε, αλλά εκτός

               το σώμα και φαίνεται σαν να αποτελούνται                       από περισσότερη ισχύ υπάρχει ακριβώς και
                                                                              περισσότερη τεχνολογία. Για την αντίστοιχη
               περισσότερο από τρύπες παρά από... κά-                         Μ4, απαιτούνται περίπου 1.500 ευρώ επι-
               θισμα. Τα πρόσθετα μέρη των προσκέφα-                          πλέον. Όι εκδόσεις Competition στοιχίζουν
               λων μπορούν να αφαιρεθούν για την καλύ-                        (στη Γερμανία) 89.500 ευρώ για την M3 και
               τερη δυνατή θέση καθίσματος, όταν οδηγεί
               κανείς, φορώντας κράνος. Ευτυχώς, γιατί                        91.000 ευρώ για την M4. v
  S                                                                                                                      S

                                                   13 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   13                                                                     25/9/2020   11:19:35 π
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18