Page 30 - e-agora 28-9-20
P. 30

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέα Skoda Octavia RS Plug in Hybrid


                   ΠΡΩΤΗ
                 ΕΝΤΥΠΩΣΗ






                 Τι μας άρεσε
                   και τι όχι


                Η RS iV φαίνεται
                  χαλαρή και
                 αρμονική και
                είναι εύκολη στη
                χρήση της. Από
                την άλλη πλευρά,
                  μας ενοχλεί
                περισσότερο το
                επιπλέον βάρος
                 και ο τρομερά
               τεχνητός ήχος στο
               “sport” πρόγραμμα
                  οδήγησης.







                                 “EA211” καίει super αμόλυβδη βενζίνη  η ζυγαριά δείχνει πάνω από 1.700 κι-
                                 και είναι ισχύος 150 PS, ενώ η μπαταρία  λά!  Το  54%  τους  βρίσκεται  πάνω  από
                                 ιόντων  λιθίου  των  13  kWh  τροφοδοτεί  τον  μπροστινό  άξονα  και  το  46  πάνω
                                 έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (ή σχεδόν  από τον πίσω. Ποιο είναι το όφελος; Η
                                 116 PS). Η αλληλεπίδραση ισχύος δια- κατανομή  βάρους  είναι  πιο  ισορροπη-
                                 μορφώνεται από λογισμικό έτσι, ώστε το  μένη σε σχέση με αυτήν στις εκδόσεις
                                 RS iV να έχει μέγιστη συνδυαστική ισχύ  με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπου
                                 245 PS.                                      η αναλογία είναι περίπου 60/40% υπέρ

                                   Με την πρώτη ματιά το μάτι του παρα- του εμπρός άξονα.
                                 τηρητή πέφτει στο ασυνήθιστο ύψος του          Ό κινητήρας τίθεται σε λειτουργία και,
                                 οχήματος. Το RS iV δεν είναι δυνατό να  όπως  αναμενόταν,  το  RS  iV  ξεκινά  με
                                 χαμηλώσει περαιτέρω εξαιτίας της μπα- τον  ηλεκτροκινητήρα,  αφήνοντας  τους
                                 ταρίας,  που  βρίσκεται  κοντά  στο  έδα- κυλίνδρους  του  βενζινοκίνητου  μηχα-
                                 φος, επομένως παραμένει σε κανονικό  νικού συνόλου σε ηρεμία. Η μπαταρία
                                 ύψος. Είναι εκπληκτικό το πώς επιπλέ- των 13 kWh, σύμφωνα με την Skoda,
                                 ον 15 χιλιοστά αλλάζουν την οπτική. Τι  εξασφαλίζει  ηλεκτρική  αυτονομία  έως

                                 άλλο αλλάζει στο iV: Το βάρος και η κα- και 60 χιλιομέτρων. Ωστόσο, όλα τα πα-
                                 τανομή του ανά άξονα. Λόγω της μπα- ραπάνω  είναι  εφικτά,  μόνο  αν  το  δεξί
                                 ταρίας των περίπου 250 κιλών στο δά- πεντάλ  χρησιμοποιείται  με  συγκράτη-
                                 πεδο του χώρου αποσκευών, ο οποίος  ση. Αν το όχημα κινηθεί με βάση τις…
                                 έχει πια μειωμένο όγκο κατά 150 λίτρα,  RS δυνατότητες (αμιγώς ηλεκτροκίνητα
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   30                                                                     25/9/2020   11:19:53 πμ
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35