Page 30 - e-agora 28-9-20
P. 30
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέα Skoda Octavia RS Plug in Hybrid
ΠΡΩΤΗ
ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Τι μας άρεσε
και τι όχι
Η RS iV φαίνεται
χαλαρή και
αρμονική και
είναι εύκολη στη
χρήση της. Από
την άλλη πλευρά,
μας ενοχλεί
περισσότερο το
επιπλέον βάρος
και ο τρομερά
τεχνητός ήχος στο
“sport” πρόγραμμα
οδήγησης.
“EA211” καίει super αμόλυβδη βενζίνη η ζυγαριά δείχνει πάνω από 1.700 κι-
και είναι ισχύος 150 PS, ενώ η μπαταρία λά! Το 54% τους βρίσκεται πάνω από
ιόντων λιθίου των 13 kWh τροφοδοτεί τον μπροστινό άξονα και το 46 πάνω
έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (ή σχεδόν από τον πίσω. Ποιο είναι το όφελος; Η
116 PS). Η αλληλεπίδραση ισχύος δια- κατανομή βάρους είναι πιο ισορροπη-
μορφώνεται από λογισμικό έτσι, ώστε το μένη σε σχέση με αυτήν στις εκδόσεις
RS iV να έχει μέγιστη συνδυαστική ισχύ με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπου
245 PS. η αναλογία είναι περίπου 60/40% υπέρ
Με την πρώτη ματιά το μάτι του παρα- του εμπρός άξονα.
τηρητή πέφτει στο ασυνήθιστο ύψος του Ό κινητήρας τίθεται σε λειτουργία και,
οχήματος. Το RS iV δεν είναι δυνατό να όπως αναμενόταν, το RS iV ξεκινά με
χαμηλώσει περαιτέρω εξαιτίας της μπα- τον ηλεκτροκινητήρα, αφήνοντας τους
ταρίας, που βρίσκεται κοντά στο έδα- κυλίνδρους του βενζινοκίνητου μηχα-
φος, επομένως παραμένει σε κανονικό νικού συνόλου σε ηρεμία. Η μπαταρία
ύψος. Είναι εκπληκτικό το πώς επιπλέ- των 13 kWh, σύμφωνα με την Skoda,
ον 15 χιλιοστά αλλάζουν την οπτική. Τι εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως
άλλο αλλάζει στο iV: Το βάρος και η κα- και 60 χιλιομέτρων. Ωστόσο, όλα τα πα-
τανομή του ανά άξονα. Λόγω της μπα- ραπάνω είναι εφικτά, μόνο αν το δεξί
ταρίας των περίπου 250 κιλών στο δά- πεντάλ χρησιμοποιείται με συγκράτη-
πεδο του χώρου αποσκευών, ο οποίος ση. Αν το όχημα κινηθεί με βάση τις…
έχει πια μειωμένο όγκο κατά 150 λίτρα, RS δυνατότητες (αμιγώς ηλεκτροκίνητα
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-28-9-20.indd 30 25/9/2020 11:19:53 πμ