Page 32 - e-agora 28-9-20
P. 32

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέα Skoda Octavia RS Plug in Hybrid


                 Αντί για έναν
               TSI 2,0 λίτρων,
                     η plug-in
               υβριδική RS iV
               εφοδιάζεται με
              τον 1.4 (EA211).
                  Μόνο του το
               τετρακύλινδρο
               μοτέρ βενζίνης
                 έχει ισχύ 150
               PS. Η υπόλοιπη
                    παρέχεται
                      από τον
             ηλεκτροκινητήρα
                 των 85 kW (ή
             περίπου 116 PS).
               Συνδυαστικά η
              ισχύς φτάνει τα
                       245 PS.


                   Ως iV, η
                   Octavia

                   RS δια-
               θέτει μπα-        ήταν  εφικτά  ακόμα  και  πάνω  από  120       Το  υβριδικό  σύστημα  με  τις  ομαλές
               ταρία 13          km/h),  η  μπαταρία  αποφορτίζεται  σχε- μεταβάσεις του κατά τη χρήση του κινη-

               kWh, που          τικά γρήγορα όπως είναι λογικό. Μπο- τήρα  εσωτερικής  καύσης  δείχνει  απο-
               εξασφαλί-         ρείτε  όμως  να  προεπιλέξετε  το  απαι- λύτως  επιτυχημένο.  Το  αυτόματο  σύ-

               ζει ηλεκτρι-      τούμενο επίπεδο φόρτισης στην οθόνη  στημα  μετάδοσης  διπλού  συμπλέκτη
                                 αφής πολύ εύκολα. Έτσι, στην υβριδική  λειτουργεί εξίσου ομαλά, αν και λόγω
               κή αυτονο-        λειτουργία, το σύστημα φορτίζει ή δια- βάρους,  είναι  λίγο…  διστακτικό  κατά
               μία έως και       τηρεί την επιλεγμένη κατάσταση φόρτι- την  εκκίνηση  από  στάση.  Το  iV,  όμως,

               60 χλμ.           σης.                                         βρίσκεται  στο  στοιχείο  του  όταν  κινεί-
                                                                              ται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Με το
                                                                              δεξί πεντάλ πατημένο μέχρι το πάτωμα,
                                                                              στον πίνακα των ψηφιακών οργάνων η

                                                                              ένδειξη  “boost”  γίνεται  πράσινη  -  και
                                                                              πιο δίπλα τρεμοπαίζει μία άλλη ένδειξη
                                                                              κίτρινου  χρώματος  (σύστημα  ελέγχου
                                                                              πρόσφυσης), επειδή οι μπροστινοί τρο-
                                                                              χοί παλεύουν με τη ροπή των 400 Nm,
                                                                              ώστε να βρουν πρόσφυση. Τα χέρια του
                                                                              οδηγού  επίσης  μάχονται,  γιατί  το  σύ-
                                                                              στημα διεύθυνσης δέχεται σχεδόν χω-
                                                                              ρίς  κανένα  φιλτράρισμα  τις  δυνάμεις,
                                                                              που ασκούν οι κινητήριοι τροχοί. Παρά
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   32                                                                     25/9/2020   11:20:02 πμ
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37