Page 27 - e-agora 28-9-20
P. 27
n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3
VW ID.3 1ST Το αδικασία της φόρτισης έως και το 100%
Ηλεκτροκινητήρας ............... Σύγχρονος, μόνιμου μαγνήτη ηλεκτρο- διαρκεί με αποφορτισμένη μπαταρία σε
Θέση..........................................................................πίσω κίνητο έναν φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύ-
Μεγ. ισχύς ............................................ 150 kW (204 PS) μικρο-
Μεγ. ροπή ............................................................ 310 Nm μεσαίο ματος (11 kW) έξι με εξίμιση ώρες. Με
Τύπος μπαταρίας ..........................................ιόντων λιθίου VW ID.3 «οικιακή ηλεκτρική ενέργεια» απαιτεί-
Χωρητικότητα μπαταρίας ........................ 77 kWh (καθαρή) καλείται να ται περισσότερο από μια ολόκληρη μέ-
Διάρκεια φόρτισης με εναλλασσόμενο
ρεύμα, 7,2 kW/11 kW έως το 100% ..........9:30/6:15 ώρες κληρονομήσει ρα! Προσοχή: Το σύστημα γρήγορης
Διάρκεια φόρτισης με συνεχές ρεύμα, το κλασικό φόρτισης (με συνεχές ρεύμα 100 kW
100 kW έως το 80% ..............................................35 λεπτά Golf!
Τελική ταχύτητα ................................................160 km/h σε περίπου 30 λεπτά) επιτρέπει μόνο
Κιβώτιο .......................................................μονής σχέσης περιορισμένη φόρτιση της μπαταρίας,
Μετάδοση ..........................................στους πίσω τροχούς που εξασφαλίζει αυτονομία 250 χιλιο-
Φρένα εμπρός/πίσω ...............................δίσκοι/ταμπούρα
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής ......................215/45 R 20 T μέτρων.
Ελαστικά .................................... Bridgestone Turanza Eco Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, έκδο-
Διάσταση ζάντας ................................................7,5 x 20»
Κατανάλωση (WLTP) ..........................................14,5 kWh σης “1st Max” έχει στη Γερμανία τιμή
Ηλ. αυτονομία (WLTP) ...........................................344 km καταλόγου 48.734 ευρώ, ενώ το πλή-
Θόρυβος (πέρασμα) ............................................68 dB(A) ρες πακέτο ασφάλειας έχει επιπλέον
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα ............-/-
Χώρος αποσκευών λίτρα ................................385-1.267 χρέωση περίπου 10.000 ευρώ. Επιπλέ-
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm.................4.261/1.809/1.568 ον, η αντλία θερμότητας (για σταθερή
Επιδόσεις .........................................................................
Επιτάχυνση ...................................................................... αυτονομία στο κρύο) δεν περιλαμβάνε-
0-50 km/h ..............................................................2,8 δευτ. ται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα μεγά-
0-100 km/h ...........................................................7,3 δευτ. λα καθίσματα ErgoActive με την καλή
0-130 km/h .........................................................12,1 δευτ.
0-160 km/h .........................................................20,2 δευτ. πλευρική στήριξη και την αποτελεσματι-
Ρεπρίζ .............................................................................. κή υποστήριξη της πλάτης δεν μπορούν
60-100 km/h .........................................................3,8 δευτ.
80-120 km/h .........................................................5,1 δευτ. να παραγγελθούν μεμονωμένα. Ωστό-
Βάρος/φόρτωση ........................................1.821/439 kg σο, μέχρι το τέλος του 2021, θα συνε-
Κατανομή βάρους ε/π ........................................50/50 % χίσουν να υπάρχουν οι επιδοτήσεις των
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m .................10,1/10,1
Υψος καθίσματος ......................................................600 mm περίπου 10.000 ευρώ για το ηλεκτρικό
Φρένα από τα 100 km/h κρύα ...............................35,7 m VW - το κράτος βοηθά να φέρει το όχη-
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά ..............................35,0 m
Θόρυβος με 50 km/h ..............................................56 dB μα (Wagen) στο λαό (Volk). Όπως εδώ
με 100 km/h ...............................................................63 dB και δεκαετίες το πετρέλαιο.
με 130 km/h ...............................................................68 dB
Κατανάλωση test .................................21,3 kWh/100 km
Αυτονομία.............................................................350 km Συμπέρασμα
Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία) .........48.735 ευρώ
Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και
νητήρας εσωτερικής καύσης δεν κατα- η αυτονομία του είναι εντάξει. Ωστόσο, οι
φέρνει να σημειώσει τις υποσχόμενες χρόνοι φόρτισης (με εξαίρεση την περί-
τιμές κατανάλωσης σε μια τέτοια άσκη- πτωση του ταχυφορτιστή) είναι αρκετά με-
ση επιτάχυνσης... γάλης διάρκειας. Πάντως, το ID.3 θα είναι
Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού, κατάλληλο για πολλούς ως πρώτο αυτοκί-
με κατανάλωση 15 kWh ανά 100 χιλιό- νητο. Αν όχι για όλους… Αυτό ισχύει και
μετρα, διανύσαμε 344 χιλιόμετρα. Η δι- σε αυτό το ηλεκτροκίνητο όχημα. v
S
27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-28-9-20.indd 27 25/9/2020 11:19:33 πμ