Page 27 - e-agora 28-9-20
P. 27

n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3


               VW ID.3 1ST                                       Το           αδικασία της φόρτισης έως και το 100%
                   Ηλεκτροκινητήρας ............... Σύγχρονος, μόνιμου μαγνήτη  ηλεκτρο-  διαρκεί με αποφορτισμένη μπαταρία σε
                  Θέση..........................................................................πίσω  κίνητο   έναν  φορτιστή  εναλλασσόμενου  ρεύ-
                  Μεγ. ισχύς ............................................ 150 kW (204 PS)  μικρο-
                  Μεγ. ροπή ............................................................ 310 Nm  μεσαίο   ματος (11 kW) έξι με εξίμιση ώρες. Με
                  Τύπος μπαταρίας ..........................................ιόντων λιθίου  VW ID.3   «οικιακή  ηλεκτρική  ενέργεια»  απαιτεί-
                  Χωρητικότητα μπαταρίας ........................ 77 kWh (καθαρή)  καλείται να   ται περισσότερο από μια ολόκληρη μέ-
                  Διάρκεια φόρτισης με εναλλασσόμενο
               ρεύμα, 7,2 kW/11 kW έως το 100% ..........9:30/6:15 ώρες  κληρονομήσει   ρα!  Προσοχή:  Το  σύστημα  γρήγορης
                  Διάρκεια φόρτισης με συνεχές ρεύμα,         το κλασικό      φόρτισης  (με  συνεχές  ρεύμα  100  kW
               100 kW έως το 80% ..............................................35 λεπτά  Golf!
                  Τελική ταχύτητα ................................................160 km/h  σε  περίπου  30  λεπτά)  επιτρέπει  μόνο
                  Κιβώτιο .......................................................μονής σχέσης  περιορισμένη  φόρτιση  της  μπαταρίας,
                  Μετάδοση ..........................................στους πίσω τροχούς  που  εξασφαλίζει  αυτονομία  250  χιλιο-
                  Φρένα εμπρός/πίσω ...............................δίσκοι/ταμπούρα
                  Ελαστικά μοντέλου δοκιμής ......................215/45 R 20 T  μέτρων.
                  Ελαστικά .................................... Bridgestone Turanza Eco  Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, έκδο-
                  Διάσταση ζάντας ................................................7,5 x 20»
                  Κατανάλωση (WLTP) ..........................................14,5 kWh   σης “1st  Max”  έχει  στη  Γερμανία  τιμή
                  Ηλ. αυτονομία (WLTP) ...........................................344 km  καταλόγου  48.734  ευρώ,  ενώ  το  πλή-
                  Θόρυβος (πέρασμα) ............................................68 dB(A)  ρες  πακέτο  ασφάλειας  έχει  επιπλέον
                  Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα ............-/-
                  Χώρος αποσκευών λίτρα ................................385-1.267  χρέωση περίπου 10.000 ευρώ. Επιπλέ-
                  Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm.................4.261/1.809/1.568     ον,  η  αντλία  θερμότητας  (για  σταθερή
                  Επιδόσεις .........................................................................
                  Επιτάχυνση ......................................................................    αυτονομία στο κρύο) δεν περιλαμβάνε-
               0-50 km/h ..............................................................2,8 δευτ.  ται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα μεγά-
               0-100 km/h ...........................................................7,3 δευτ.  λα  καθίσματα  ErgoActive  με  την  καλή
               0-130 km/h .........................................................12,1 δευτ.
               0-160 km/h .........................................................20,2 δευτ.  πλευρική στήριξη και την αποτελεσματι-
                  Ρεπρίζ ..............................................................................    κή υποστήριξη της πλάτης δεν μπορούν
               60-100 km/h .........................................................3,8 δευτ.
               80-120 km/h .........................................................5,1 δευτ.  να  παραγγελθούν  μεμονωμένα.  Ωστό-
                  Βάρος/φόρτωση ........................................1.821/439 kg  σο, μέχρι το τέλος του 2021, θα συνε-
                  Κατανομή βάρους ε/π ........................................50/50 %  χίσουν να υπάρχουν οι επιδοτήσεις των
                  Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m .................10,1/10,1
               Υψος καθίσματος ......................................................600 mm  περίπου 10.000 ευρώ για το ηλεκτρικό
                  Φρένα από τα 100 km/h κρύα ...............................35,7 m  VW - το κράτος βοηθά να φέρει το όχη-
                  Φρένα από τα 100 km/h ζεστά ..............................35,0 m
                  Θόρυβος με 50 km/h ..............................................56 dB  μα (Wagen) στο λαό (Volk). Όπως εδώ
               με 100 km/h ...............................................................63 dB  και δεκαετίες το πετρέλαιο.
               με 130 km/h ...............................................................68 dB
                  Κατανάλωση test .................................21,3 kWh/100 km
                  Αυτονομία.............................................................350 km  Συμπέρασμα
                  Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία) .........48.735 ευρώ
                                                                                Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και
               νητήρας εσωτερικής καύσης δεν κατα-                            η αυτονομία του είναι εντάξει. Ωστόσο, οι
               φέρνει  να  σημειώσει  τις  υποσχόμενες                        χρόνοι  φόρτισης  (με  εξαίρεση  την  περί-

               τιμές κατανάλωσης σε μια τέτοια άσκη-                          πτωση του ταχυφορτιστή) είναι αρκετά με-
               ση επιτάχυνσης...                                              γάλης διάρκειας. Πάντως, το ID.3 θα είναι
                 Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού,                          κατάλληλο για πολλούς ως πρώτο αυτοκί-
               με κατανάλωση 15 kWh ανά 100 χιλιό-                            νητο. Αν όχι για όλους… Αυτό ισχύει και
               μετρα, διανύσαμε 344 χιλιόμετρα. Η δι-                         σε αυτό το ηλεκτροκίνητο όχημα. v
  S

                                                   27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   27                                                                     25/9/2020   11:19:33 πμ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32