Page 28 - e-agora 05-10-20
P. 28

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Opel Insignia

               Το εσωτερικό
                 είναι, όπως
                      και στο
                  παρελθόν,
                        καλά
                δομημένο. Η
                οθόνη αφής
               θα μπορούσε
                     να είναι
                μεγαλύτερη,
                 καθώς στην
                   καλύτερη
                  περίπτωση
                      είναι 8
                     ιντσών.


                    ΠΡΩΤΗ
                  ΕΝΤΥΠΩΣΗ






                  Τι μας άρεσε
                   και τι όχι

                Το infotainment και
                το head-up-display   κοινό  τεχνολογικό  υπόβαθρο  με  τα  Opel  ον ισχύ, αλλά και καλύτερη ηχομόνωση.
                ξεχωρίζουν με τη
                 διαισθητική λει-  Grandland X και Peugeot 508. Ταυτόχρο- Αν αφήσουμε στην άκρη τη συγκεκριμέ-
                τουργία τους, αλλά   να,  στη  λίστα  των  εκδόσεων  του  επόμε- νη περίπτωση, ο κινητήρας διατηρείται ευ-
                η οθόνη τους είναι
                σχετικά μικρή. Δυ-  νου Insignia δε θα υπάρχει κανένα υβρι- χάριστα στο... παρασκήνιο, σχηματίζει ένα
                στυχώς, επίσης, οι   δικό μοντέλο, ούτε σε mild ούτε σε plug-in  πετυχημένο  σύνολο  με  το  αυτόματο  κι-
                τιμές ισχύος και ρο-
                πής έχουν μειωθεί   εκδοχές.  Εμείς  δεν  πιστεύουμε  ότι  αυ- βώτιο,  8  σχέσεων,  το  οποίο  επιλέγει  με
                στην έκδοση GSi.  τό στοιχειοθετεί κάποιο πρόβλημα, από τη  ασφάλεια και αποφασιστικότητα τις ταχύ-
                                 στιγμή  που  ο  υπολογιστής  ταξιδιού  έπει- τητες. Η προαιρετική (969 ευρώ στη Γερ-

                                 τα  από  την  πρώτη  διαδρομή  μας  γύρω  μανία)  προσαρμοζόμενη  ανάρτηση  κάνει
                                 από το Rüsselsheim, την έδρα της Opel,  το ανανεωμένο Insignia να γλιστρά χωρίς
                                 έδειξε μόλις 5,6 λίτρα/100 km. «Υπεύθυ- κανένα πρόβλημα πάνω ακόμα και από τις
                                 νος» γι’ αυτήν τη χαμηλή κατανάλωση εί- πιο έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώμα-
                                 ναι ο εξ ολοκλήρου νέας εξέλιξης δίλιτρος  τος, από τη στιγμή που έχει επιλεγεί από
                                 diesel  κινητήρας,  ισχύος  174  PS  και  μέ- τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης το
                                 γιστης ροπής 380 Nm. Δεν μπορούμε να  “comfort”  (άνεση).  Εναλλακτικά,  ο  οδη-
                                 πούμε πως παρατηρείται έλλειψη δύναμης  γός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα

                                 σε κανένα σημείο του πεδίου λειτουργίας  “standard” και “sport”, τα οποία παρέχουν
                                 του. Μόνη εξαίρεση είναι το κομμάτι, που  κάπως καλύτερη πληροφόρηση. Η αρχική
                                 βρίσκεται πολύ ψηλά, κοντά στην επιτρε- έκδοση στους diesel κινητήρες εφοδιάζε-
                                 πόμενη μέγιστη ταχύτητα σε έναν αυτοκι- ται με ένα τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο
                                 νητόδρομο, όπου θα θέλαμε λίγη επιπλέ- 1,5 λίτρων με 122 PS, μοτέρ που είναι ήδη
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-05-10-20.indd   28                                                                    2/10/2020   12:35:18
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33