Page 32 - e-agora 05-10-20
P. 32

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Opel Insignia


                 Όσον αφορά                                                   πλήκτρα βρίσκονται σε λογικές θέσεις και
                     το χώρο                                                  ο χρήστης έρχεται σε επαφή με αυτά με
                 αποσκευών,
                      το Opel                                                 ευκολία. Εκτός των άλλων, από το Astra
                   παραμένει                                                  προέρχεται και το αλάθητο infotainment.
                ευρύχωρο: το                                                  Ταυτόχρονα,  υψηλό  επίπεδο  άνεσης  πα-
                 Sports Tour-
                er (αριστερά)                                                 ρέχουν τα καθίσματα AGR, που προαιρε-
                    φιλοξενεί                                                 τικά  είναι  θερμαινόμενα,  αεριζόμενα  και
                      το πολύ                                                 παρέχουν  και  λειτουργία  μασάζ.  Περαι-
                   αποσκευές                                                  τέρω  βελτιώσεις  από  τους  υπευθύνους
                 1.665 λίτρων
                 και το Grand                                                 έχουν δεχθεί οι Matrix-LED προβολείς, οι
                   Sport στην                                                 οποίοι ήταν έτσι κι αλλιώς πανίσχυροι. Αυ-
                    καλύτερη                                                  τό το νέο σύστημα διαθέτει πλέον συνολι-
                   περίπτωση
                1.450 λίτρων.                                                 κά 168 LED στοιχεία (παλιότερα ήταν 32),
                                                                              τα οποία, σύμφωνα με την Opel, φωτίζουν
                                                                              το αντίθετο ρεύμα κίνησης ακόμα πιο στο-
                                                                              χευμένα και, χάρη στην προσαρμοζόμενη
                                                                              ρύθμισή  τους,  παρέχουν  σαφώς  βελτιω-
                                 OPEL INSIGNIA S.T. 2.0 DIESEL                μένο φωτισμό του δρόμου.

                                    Κινητήρας .......... Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
                                    Κυβισμός ........................................................ 1.955 cm3
                                    Ισχύς ........................ 128 kW (174 PS) στις 3.500 σ.α.λ.
                                    Μέγ. ροπή ................................ 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.  Συμπέρασμα
                                    Μετάδοση/κιβώτιο ..............................στους μπροστινούς
                                   ............................................. τροχούς/αυτόματο, 8 σχέσεων  Πετυχημένη η ανανέωση για ένα από τα
                                    Μ/Π/Υ ..................................... 4.897/2.093/1.455 mm  τελευταία Opel της GM. Χάρη στους νέους
                                    Βάρος (καθαρό) ..................................................1.666 kg
                                    Χώρος αποσκευών .......................................560-1.665 l  και  οικονομικούς  κινητήρες,  το  Insignia
                                    0-100 χλμ/ώρα .................................................9,1 δευτ.  στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Μία
                                    Τελική ταχύτητα ................................................222 km/h  εν  μέρει  ηλεκτροκίνητη  έκδοση  θα  ακο-
                                    Kατανάλωση ....................................................5,0 l diesel  λουθήσει αργότερα με την αλλαγή της γε-
                                    Εκπομπές καυσαερίων CO2  .............................131 g/km
                                    Τιμή  ............................. από 37.700 ευρώ (στη Γερμανία)  νιάς. v



                    Η έκδοση
                   GSi ξεκινά
                 στη Γερμανία
                από τα 48.471
                ευρώ, ενώ το
                   δημοφιλές
                 station wag-
                  on κοστίζει
                     περίπου
                  1.200 ευρώ
                περισσότερα.





                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-05-10-20.indd   32                                                                    2/10/2020   12:35:37
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37