Page 35 - e-agora 05-10-20
P. 35

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota RAV4 PHEV

                 Κινούμενοι
                  ηλεκτρικά:
                       το να
                 διανύσουμε
               70 χιλιόμετρα
                      αμιγώς
                   ηλεκτρικά
                    δεν ήταν
                     κανένα
                  πρόβλημα.


























                                 του  οχήματος,  είναι  χωρητικότητας  18,1  ση της τάξης του 1,0 λίτρου ανά 100 km.
                                 kWh  και  προορίζεται  να  μετακινεί  το  πιο  Αν η μπαταρία είναι άδεια, η πραγματική
                                 ισχυρό υβριδικό μοντέλο της Toyota αμι- κατανάλωση αυξάνεται ακόμα και στο δε-
                                 γώς  ηλεκτρικά  για  75  χιλιόμετρα.  Ταυτό- καπλάσιο.
                                 χρονα,  εξελίχθηκε  με  τέτοιο  τρόπο,  που
                                 κατά βάση λειτουργεί ηλεκτροκίνητα. Ακό-     Οδηγώντας
                                 μα κι αν ο οδηγός πατήσει αυθόρμητα λί-        Πολύ  περισσότερη  αίσθηση  της  πραγ-
                                 γο περισσότερο το δεξί πεντάλ, ο κινητή-     ματικότητας βρίσκεται στην υπόσχεση του
                    ΠΡΩΤΗ
                  ΕΝΤΥΠΩΣΗ       ρας  εσωτερικής  καύσης  δεν  μπορεί  να     υπολογιστή  ταξιδίου  για  την  αυτονομία.
                                 παρασυρθεί και να βγει από την κατάστα-      Σχεδόν  70  χιλιόμετρα  καταφέραμε  στον
                                 ση ηρεμίας. Μόνο αν η τάση της μπατα-        πρώτο γύρο της δοκιμής μας, όπου κινη-
                                 ρίας δεν είναι πλέον αρκετή για την αμι-     θήκαμε  αμιγώς  ηλεκτρικά  και  αφού  δι-
                  Τι μας άρεσε    γώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία του RAV4,      ανύσαμε  πολλά  χιλιόμετρα  στον  αυτοκι-
                   και τι όχι    μεταβαίνει το σύστημα στο υβριδικό πρό-      νητόδρομο, στον οποίο το ιαπωνικό SUV
                                 γραμμα και επιτρέπει στον τετρακύλινδρο      μπορεί να επιταχύνει έως και τα 135 km/h
                 Η κυριαρχία του
                υβριδικού συνόλου   βενζινοκινητήρα να συμμετάσχει στη δια-   στο ηλεκτροκίνητο πρόγραμμα οδήγησης.
                είναι απολύτως πει-  δικασία της κίνησης. Εκτός αν κάποιος επι-  Όταν, από την άλλη, η μπαταρία δεν έχει
                στική, παρά το βά-  λέξει επίτηδες ένα άλλο από τα συνολικά
                 ρος του, και έχει                                            πολλή  ενέργεια,  τότε  ο  τετρακύλινδρος
                ελκυστική τιμή χά-  τέσσερα  διαθέσιμα  προγράμματα  οδήγη-   κινητήρας αναλαμβάνει διακριτικά το με-
                ρη στο περιβαλλο-  σης. Άλλωστε,  θα έχει τότε επιτευχθεί, και
                  ντικό bonus.                                                γαλύτερο μέρος της δουλειάς, όντας ταυ-
                                 κατά WLTP, μια… παραμυθένια κατανάλω-        τόχρονα ήσυχος και χωρίς να κάνει σκορ-
                                                                                                                         S
                                                   35 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-10-20.indd   35                                                                    2/10/2020   12:35:51
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40