Page 36 - e-agora 05-10-20
P. 36
n n n n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota RAV4 PHEV
Standard
με σύστημα
πολυμέσων,
οθόνη 9
ιντσών και
κόκκινες
διακοσμητικές
ραφές. Μόνο
το δέρμα
κοστίζει
επιπλέον.
Από τα τέσσερα
προγράμματα
οδήγησης, υλικό και τις ανάλογα ενισχυμένες γυάλι-
μπορείτε να
επιλέξετε ένα νες επιφάνειες. Οδηγώντας διαπιστώνεις
μεταξύ των ότι επιταχύνει ως τα 100 km/h σε 6 δευτε-
“normal”, “eco” ρόλεπτα, όπως το super sport αυτοκίνητο
και “sport”.
Η επιλογή της Toyota, το Supra, ενώ δεν υστερεί στις
“trail” παρέχει στροφές, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους
υποστήριξη του και την τετρακίνηση.
κατά την Παρά την ευφορία μας για αυτήν την
εκτός δρόμου
οδήγηση. απόδοση, παραμένουμε ρεαλιστές. Οι
τσαρίσματα. Γενικά, τα μέρη του υβριδικού χρήστες, που συνήθως διανύουν μικρές
συστήματος εναρμονίζονται απροβλημάτι- αποστάσεις, θα επωφεληθούν από την
στα μεταξύ τους. Επιπλέον, και το εν μέρει ηλεκτρική αυτονομία. Σε σύγκριση με το
ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι πραγματικά κανονικό υβριδικό RAV4, επιβαρύνουν
αθόρυβο, χάρη στο πρόσθετο μονωτικό την κατανάλωση τα επιπλέον 250 κιλά
Χώρος για του αυτοκινήτου τόσο σε επίπεδο οδήγη-
το καλώδιο σης όσο και από πλευράς ελαστικών και
φόρτισης. Η
μπαταρία έχει φρένων, ενώ η κατανάλωση του ηλεκτρι-
φορτιστεί κού ρεύματος και του καυσίμου είναι μό-
πλήρως (σε νιμα κατά περίπου 15% υψηλότερη. Επι-
κανονικές
πρίζες) μετά πλέον, παρά το περιβαλλοντικό bonus, το
από 7,5 ώρες. plug-in-hybrid μοντέλο είναι κατά 659 ευ-
ρώ (στη Γερμανία) πιο ακριβό σε σχέση
με τον -χωρίς πρίζα- αδερφό του. Έτσι, το
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-05-10-20.indd 36 2/10/2020 12:31:52 μμ