Page 34 - e-agora 05-10-20
P. 34
n n n
n n n n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota RAV4 PHEV
Προσοχή, υψηλή τάση!
Στο plug-in υβριδικό RAV4 κρύβονται μια πρίζα, άφθονη ισχύς,
αλλά και μια ηλεκτρική… υπόσχεση. σε συνεργασία με
Ελάχιστα ΠΊ ΠΟΛΥ ΚΑΊΡΟ πολλοί θεωρούσαν (222 PS). Ο ηλεκτροκινητήρας, που βρί-
αλλαγμένο: οι ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα έπαιρναν σκεται στον πίσω άξονα, συνεχίζει να συ-
διακοσμητικές
λωρίδες, η Εως καύσιμο… ηρεμιστικά. Πράγμα- νεισφέρει 54 PS, όμως ο βενζινοκίνητος
γρίλια του τι, τις περισσότερες φορές αυτού του εί- ομόλογός του μπροστά αποδίδει στην πε-
ψυγείου και το δους τα μοντέλα φρόντιζαν κατά κύριο λό- ρίπτωσή του 182 PS. Έτσι, προκύπτει μια
περίβλημα των
προβολέων γο να εξοικονομούν καύσιμα και ουδόλως συνδυαστική ισχύς της τάξης των 306 PS.
LED είναι πια απασχολούνταν με τον τομέα των επιδό- Ένας «πράσινος» τύπος… κολλημένος με
σε ένα νέο σεων. Σιγά-σιγά, όμως, αυτό αλλάζει. Στο την ταχύτητα.
συνδυασμό νέο RAV4 PHEV, λοιπόν, οι όροι «σύνεση»
χρωμάτων. Ηλεκτρική αυτονομία
και «εγκράτεια» είναι γραμμένοι με μικρά
γράμματα. Το plug-in υβριδικό SUV είναι 75 χλιομέτρων!
ένα όχημα «υψηλής τάσης» και διαθέτει τη Η μπαταρία, βάρους 155 κιλών, που εί-
δύναμη ενός σπορ αυτοκινήτου. ναι αποθηκευμένη κάτω από το δάπεδο
Τεχνολογικά αντιστοιχεί στο RAV Hybrid S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-05-10-20.indd 34 2/10/2020 12:35:45