Page 30 - e-agora 05-10-20
P. 30
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Opel Insignia
Ακόμα και με
ύψος 1,97 m
οι επιβάτες της
πίσω σειράς
καθισμάτων
του Sports
Tour-
er κάθονται
εξαιρετικά
βολικά. Δεν
υπάρχει
πρόβλημα με
την ελευθερία
κίνησης των
γονάτων και
των ποδιών.
γνωστό από το πρόσφατα -επίσης- ανανε- εκπέμποντας 99 γραμμάρια CO2 ανά km.
ωμένο Astra. Στην εκδοχή “Grand Sport” Εξαιρετικά! Την ίδια στιγμή, αυτή η έκδο-
το Insignia ήταν εξοπλισμένο με το χειρο- ση, αλλά και όλες οι υπόλοιπες, πληρούν
κίνητο κιβώτιο, 6 σχέσεων και σημείωσε τη νόρμα καυσαερίων 6d.
μέση κατανάλωση 3,8 λίτρων ανά 100 km, Αιχμή του δόρατος στην γκάμα των εκ-
δόσεων του Insignia παραμένει η GSi.
Σαφώς μας Στην προσπάθεια επίτευξης ενός ακόμα
αρέσουν πιο φιλικού απέναντι στο περιβάλλον προ-
περισσότερο
η κάμερα φίλ η Opel μείωσε την ισχύ του κινητήρα
οπισθοπορείας κατά 30 PS και τη μέγιστη ροπή κατά 50
με τη Nm. Έτσι, τα νέα τελικά στοιχεία είναι τα
στοχευμένα έξης: 230 PS και 350 Nm, ενώ ταυτόχρο-
ευκρινή
ανάλυση και να έχει αντικατασταθεί το σύστημα μόνι-
το νέο head- μης τετρακίνησης από ένα κατ’ επιλογήν.
up-display. Η Επιπλέον, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα
ρύθμιση, οι
πληροφορίες αυτόματο, 9 σχέσεων, ενώ υπάρχει και σύ-
και η στημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Με
φωτεινότητα το facelift το εσωτερικό παρέμεινε σε ένα
μπορούν να
ελεγχθούν μεγάλο βαθμό άθικτο, καθώς δεν υπήρχε
γρήγορα στα έτσι κι αλλιώς κάποια πραγματική αφορ-
αριστερά του μή για βελτιώσεις. Το επίπεδο της ποιό-
τιμονιού - τητας κατασκευής είναι εντάξει, οι -ευ-
κορυφαίο!
τυχώς- λίγοι διακόπτες, αλλά και τα λίγα
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-05-10-20.indd 30 2/10/2020 12:35:24