Page 55 - e-agora 09-11-2020
P. 55
n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma 1.0 ST-Line X 155 PS mHEV
FORD PUMA 1.0 ST-LINE X 155 PS MHEV
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.000/3
Καύσιμο Βενζίνη -Mild Hybrid
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 155
Ροπή (Nm/σαλ) 220
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 9.0
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 200
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) WLTP 5.6
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) WLTP 127
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 401
Τιμή 25.793
γική αίσθηση και κορυφαίες αντιδράσεις
βαιώνουν ακράδαντα. 0-100 σε 9.0 δευτ. και Τα
τελική που φτάνει τα 200χλμ./ώρα για το νέο προγράμματα που πραγματικά δεν έχουμε ξανασυναντή-
Puma που εκμεταλλεύεται πλήρως τα υβριδι- παραμετρο- σει σε B-SUV. Το αυτοκίνητο ακούει πιστά σε
ποίησης
κά οφέλη και διατηρεί πραγματική κατανάλω- οδήγησης θα όλες τις εντολές του οδηγού, οι κλίσεις εί-
ση στα 5.6λτ/100χλμ. Αξίζει να σημειώσου- μεταλλάξουν ναι άκρως συγκρατημένες, ενώ οι κακοτε-
με πως η επιλογή προγράμματος οδήγησης το αυτοκίνητο χνίες του οδοστρώματος δεν θα σας χαλά-
ανάλογα με
από τα Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail, το εκάστοτε σουν στιγμή την ησυχία στην καμπίνα, παρά
επηρεάζει αρκετά την απόκριση του γκαζιού, τερέν. την μερικώς σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης.
μεταμορφώνοντας το αυτοκίνητο κάθε φορά, Μάλιστα η επιλογή Sport από το κουμπί πα-
μέχρι και τον πίνακα οργάνων, αλλά και την ραμετροποίησης της οδήγησης θα σας προ-
κατανάλωση. σφέρει ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο που θα
σας προκαλέσει να το πιέσετε στα άκρα, όσο
Οδική συμπεριφορά: Το έχετε την δυνατότητα να αντικρίζετε και μία
αναλλοίωτο DNA της Ford ψηφιακή μικρογραφία της Mustang στο τα-
μπλό. Εάν το τερέν δυσκολέψει, τότε η επι-
που συνεχίζει να κερδίζει λογή Trail και τα 166χλστ. απόστασης από το
Όι λέξεις fun to drive συνοδεύουν πά- έδαφος, θα σας διευκολύνουν την ζωή μέ-
ντα και παντού την λέξη Fiesta, αποτυπώ- χρι ένα σημείο. Η εικόνα και η αίσθηση που
νοντας πως το οδηγικό προφίλ του αυτοκι- σου αφήνει το αυτοκίνητο, είναι πως δεν θα
νήτου είναι ορόσημο στην κατηγορία του. βαρεθείς ποτέ να το οδηγείς, και δεν έχου-
Το νέο Ford Puma εκτός από την ίδια πλατ- με λόγο να διαφωνήσουμε.
φόρμα υιοθετεί το ίδιο απολαυστικό DNA με
τον μικρότερο αδερφό του και έρχεται να δι- Συμπέρασμα
εκδικήσει την θέση του ως το πιο απολαυ- Μη χάσετε χρόνο ψάχνοντας κάτι αρνη-
στικό οδηγικά crossover της κατηγορίας. Η τικό στο νέο Puma, εκμεταλλευτείτε όλο
αλήθεια είναι πως όχι μόνο εκπλήρωσε τις το χρόνο για να το απολαύσετε. Ήπια υβρι-
προσωπικές μας προσδοκίες, αλλά έδειξε δικός Ecoboost με 155 ίππους, καθίσματα
εμπράκτως γιατί κοιτάει μόνο την κορυφή. με μασάζ από την βασική και fun to drive.
Το ακριβές τιμόνι του και η πιο άκαμπτη πί-
σω ανάρτηση προσφέρουν θεσπέσια οδη- Πόσα παραπάνω να δώσει; v
55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-09-11-20.indd 55 6/11/2020 1:36:59 μμ