Page 58 - e-agora 09-11-2020
P. 58

n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT



                Στη κεντρική
                     κονσόλα
                 δεσπόζει μία
               οθόνη αφής 7
                 ιντσών μέσα
             από την οποία ο
               οδηγός μπορεί
                 να συνδέσει
                  την έξυπνη
                     συσκευή
                     του, μιας
                  και υπάρχει
                  δυνατότητα
              σύνδεσης μέσω
              Android Auto ή
               Apple CarPlay.










                                 μέσω Android Auto ή Apple CarPlay. Όι        Οδηγική συμπεριφορά: Οι
                                 χώροι θα «φιλοξενήσουν» άνετα τέσσερις       αστικές μετακινήσεις γίνο-
                                 ενήλικες επιβάτες, ενώ ο όγκος του χώ-
                                 ρου αποσκευών αγγίζει τα 267 λίτρα. Τα  νται «παιχνίδι»
                                 συρόμενα πίσω καθίσματα δίνουν μία επι-        Έπειτα από μόλις λίγα λεπτά πίσω από

                                 πλέον αίσθηση πολυμορφικότητας στο μι-       το τιμόνι του Suzuki Ignis Hybrid, ο οδη-
                                 κρό  Suzuki  Ignis  Hybrid.  Το  αυτοκίνητο   γός θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα
                                 της δοκιμής ανήκει στην κατηγορία GL+,       αυτοκίνητο,  κατασκευασμένο  για  χρή-
                                 τη δεύτερη πλουσιότερη έκδοση. Το επί-       ση που προσανατολίζεται κυρίως σε δι-
                                 πεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικό και      αδρομές  εντός  πόλης.  Η  υψηλή  θέση
                                 μοναδική αξιοσημείωτη έλλειψη θα μπο-        οδήγησης προσφέρει εξαιρετική ορατό-
                                 ρούσε να χαρακτηριστεί η απουσία συστή-      τητα. Το μήκος των μόλις 3,7 μέτρων δε

                                 ματος αυτόματου κλιματισμού.                 δημιουργεί  κανένα  απολύτως  πρόβλη-
                                 SUZUKI IGNIS HYBRID 1.2 83 PS ALLGRIP        μα στους πολυσύχναστους δρόμους των
                                     Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.197/4 σε σειρά
                                    Καύσιμο                          Βενζίνη  μεγαλουπόλεων  και  η  διαδικασία  της
                                    Ισχύς (ίπποι/σαλ)              83/6.000   στάθμευσης  γίνεται  κυριολεκτικά  πα-
                                    Ροπή (Nm/σαλ)                 107/2.800   νεύκολη. Σε αυτό συμβάλλει και η κά-
                                    Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση   5/Μηχανικό/μπροστά  μερα οπισθοπορείας που βρίσκεται στον
                                    Start/Stop                          ΌΧΙ
                                    0-100 χλμ/ώρα (δλ)                 12,4   στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου δο-
                                    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          165    κιμής. Άλλο ένα αξιοσημείωτο στοιχείο
                                    Κατανάλωση (λτ/100χλμ)              4,2   είναι η εξαιρετική ως προς την απόσβε-
                                    Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)               95
                                    Χώρος αποσκευών (λίτρα)            267    ση  ανάρτηση.  Μπορεί  σε  γρηγορότε-
                                    Τιμή από                         14.780   ρους ρυθμούς να εμφανίζονται κλίσεις
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 58




          #e-agora-themata-09-11-20.indd   58                                                                     6/11/2020   1:37:17 μμ
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63