Page 59 - e-agora 09-11-2020
P. 59

n ΔΟΚΙΜΉ Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT



                                                                              ισχύς  του  διατηρήθηκε  στα  ίδια  επίπε-
                                                                              δα, με τη συνδυαστική απόδοση να αγ-
                                                                              γίζει τους 83 ίππους και τη ροπή τα 107
                                                                              Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,8
                                                                              δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την κατανά-
                                                                              λωση, η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει 4,2
                                                                              λτ./100 χλμ. (πρότυπα NEDC). Κατά τη δι-
                                                                              άρκεια της δοκιμής, κυρίως σε αστικό πε-
                                                                              ριβάλλον, είδαμε ότι αυτή η τιμή δεν απέ-

                                                                              χει  ιδιαίτερα  από  την  πραγματικότητα,
                                                                              μιας και η τιμή στον υπολογιστή ταξιδίου
                                                                              δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5 λτ./100 χλμ.

                                                                              Τιμές - Εξοπλισμός
              H απόσβεση της     στο αμάξωμα, αλλά στο αστικό περιβάλ-
             ανάρτησης είναι     λον η «απορρόφηση» της κάθε ανωμαλί-           Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid δι-
                εντυπωσιακή.
                 Σε γρηγορό-     ας γίνεται υποδειγματικά.                    ατίθεται  σε  τρεις  εκδόσεις  εξοπλισμού
             τερους ρυθμούς                                                   (GL, GL+ και GLX), ενώ πέρα από το χει-
                εμφανίζονται  Κινητήρας: Με έμφαση στη                        ροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων υπάρ-
                κλίσεις, αλλά
                   στο αστικό    μείωση της κατανάλωσης                       χει και η έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς
                περιβάλλον η       Κάτω  από  το  καπό  του  ανανεωμένου      μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η τιμή
              «απορρόφηση»                                                    της πιο βασικής έκδοσης ξεκινά από τα
                     της κάθε    Suzuki Ignis Hybrid βρίσκεται ένας τετρα-    13.030 ευρώ στην εμπροσθοκίνητη έκ-
                   ανωμαλίας     κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας χω-
             γίνεται υποδειγ-    ρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυ-      δοση και από τα 14.780 ευρώ στην τετρα-
                       ματικά.                                                κίνητη έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής.
                                 άζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12v. Η
                                                                              Η εμπροσθοκίνητη έκδοση επωφελείται
                                                                              από τα μηδενικά τέλη, ωστόσο κάτι τέ-
                                                                              τοιο δεν ισχύει για το τετρακίνητο Suzuki
                                                                              Ignis Hybrid μιας και οι εκπομπές διοξει-
                                                                              δίου του άνθρακα ξεπερνούν τα 90 γρ./
                                                                              χλμ. (95 γρ./χλμ για την ακρίβεια).



                                                                              Συμπέρασμα


                                                                                Το Suzuki Ignis Hybrid συνδυάζει εντυ-
                                                                              πωσιακή  ευελιξία  σε  αστικό  περιβάλλον.
                                                                              Ταυτόχρονα, οι μειωμένες ανάγκες σε καύ-
                                                                              σιμο  το  καθιστούν  ιδιαίτερα  συμφέρουσα
                                                                              επιλογή. Όσον αφορά στην τετρακίνητη έκ-
                               Από το πίσω μέρος έχει αφαιρεθεί το μαύρο
                        πλαστικό τμήμα και ο προφυλα-κτήρας έχει δεχθεί       δοση, αυτή δίνει μία επιπλέον δυνατότητα
                                                     μία ήπια αναβάθμιση.     για ήπιες «off road» εξορμήσεις.   v
  S

                                                   59 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-11-20.indd   59                                                                     6/11/2020   2:29:24
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64