Page 20 - e-agora 23-11-20
P. 20
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C5 Aircross PHEV
ΦΌΡΤΙΣΗ Α ΛΑ ΓΑΛΛΙΚΑ
Τώρα είναι πλέον δυνατό να φορτίζεται στην πρίζα και το μεγάλο
SUV της Citroen, το C5 Aircross. σε συνεργασία με
Το plug- Α ΑΔΕΡΦΊΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΊ ΗΔΗ πρόκειται μόνο για έναν ηλεκτροκινητήρα,
in υβριδικό ΤΗ ΔΟΚΊΜΗ ΤΟΥΣ: Τα Opel ενώ οι άλλες μάρκες του ομίλου PSA πα-
μοντέλο
αναγνωρίζεται ΤGrandland X, Peugeot 3008 και ρέχουν επίσης στα plug-in τους επιπλέον
από το μπλε DS7 Crossback ανταγωνίζονται μεταξύ ώθησης στον πίσω άξονα με extra χρέω-
“airbump”, τους ως plug-in υβριδικά μοντέλα εδώ και ση, κάνοντάς τα στην ουσία τετρακίνητα,
χαμηλά, λίγο καιρό. Και τώρα η Citroën ακολουθεί σε αντίθεση με το Citroën, που παραμένει
πίσω από τον
μπροστινό την ίδια οδό με το C5 Aircross. Η σύγχρο- μία αμιγώς προσθιοκίνητη πρόταση.
τροχό. νη ναυαρχίδα της μάρκας οφείλει να είναι
τεχνολογικά μπροστά, μιας και το σύνολο ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
με τους δύο κινητήρες βρίσκεται στο ρά- - Ύψος καθίσματος 695 mm
φι της εταιρείας ούτως ή άλλως. Βέβαια, Οι ψηλοί οδηγοί μπορούν επίσης να κά-
αυτό σημαίνει επίσης ότι τα τεχνικά χαρα- θονται άνετα πίσω από το σύνθετο, ψηφι-
κτηριστικά δεν αποτελούν έκπληξη. Ένας ακό πίνακα οργάνων, αλλά το πίσω μέρος
τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λί- είναι σαφώς πολύ πιο στενό. Αν τα γόνατά
τρων με 181 PS χρησιμεύει ως βάση, που σας στριμώχνονται, τα τρία συρόμενα με-
ακολουθείται από έναν ηλεκτροκινητή- μονωμένα καθίσματα μπορούν να βοηθή-
ρα 110 PS, ο οποίος είναι ενσωματωμέ- σουν, αλλά με ύψος από 1,90 μ. και πάνω
νος στο περίβλημα του αυτόματου κιβω- τα περιθώρια στενεύουν κατά πολύ. Από
τίου 8 σχέσεων. Σας υπενθυμίζουμε πως S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 20
#e-agora-themata-23-11-20.indd 20 20/11/2020 2:53:30