Page 21 - e-agora 23-11-20
P. 21

n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C5 Aircross PHEV


                                                                                                         Ο ψηφιακός,
                                                                                                         συνδυαστικός
                                                                                                         πίνακας
                                                                                                         οργάνων
                                                                                                         πιστοποιεί
                                                                                                         ποια απόσταση
                                                                                                         έχει καλυφθεί
                                                                                                         τοπικά χωρίς
                                                                                                         εκπομπές
                                                                                                         ρύπων.















               την άποψη αυτή, η plug-in έκδοση δε δι-
               αφέρει  από  τα  συμβατικής  τεχνολογίας
               αδέρφια του. Όπως και σε πολλά εν μέρει
               ηλεκτροκίνητα μοντέλα, η μπαταρία κατα-
               λαμβάνει και στο Citroën όγκο στο χώρο

               αποσκευών - περίπου 120 λίτρα.
               ΚΑΘ’ ΟΔΟΝ - Βάρος (κενό)

               1.824 kg                                    επίσης το τιμόνι, το οποίο δεν ενθουσιάζει


                 Και  οι  δύο  κινητήρες  λειτουργούν  μα- και τόσο με την αίσθηση, που παρέχει, κά-
               ζί αρμονικά, σε αντίθεση με ό,τι συμβαί- τι που ισχύει και για την έντονη πλευρική
               νει με την ανάκτηση και το φρένο του e- κλίση  του  αμαξώματος  στις  στροφές.  Το
               κινητήρα, που δεν είναι πάντα ΟΚ. Όταν,  C5 Aircross, πάντως, αποσπά καλή κριτική
               για παράδειγμα, κυλάτε προς το κόκκινο  στην ενότητα της άνεσης χάρη στο συνδυ-
               φανάρι,  μερικές  φορές  σκορτσάρει.  Ενί- ασμό ελατηρίων και αμορτισέρ, που μετα-

               οτε,  όμως,  συμβαίνει  και  το  αντίστροφο:  βάλλουν υδραυλικά την ένταση της από-
               Παρόλο που και οι δύο κινητήρες παρέ- σβεσης. Η υποδομή, λοιπόν, αποκρίνεται
               χουν συνδυαστικά 224 PS και μέγιστη ρο- με ευαισθησία χωρίς να αφήνει το C5 να
               πή 360 Nm, η χαρακτηριστική ηλεκτρική...  αναπηδά πάνω στην άσφαλτο.
               γροθιά, που πιέζει τους επιβάτες στα καθί-    Οι μπαταρίες ζυγίζουν περίπου 300 κι-
               σματά τους, μένει εκτός παιχνιδιού.         λά  και  διαθέτουν  13,2  kWh  ηλεκτρικής
                 Ωστόσο, αυτό δεν έχει σημασία, αφού ο  ενέργειας  μπορείτε  να  πάρετε  μαζί  σας.
               Γάλλος, ο οποίος ζυγίζει περισσότερο από  Η Citroën υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία
               1,8 τόνους, δεν προσποιείται ότι είναι ιδι- έως και 54 χιλιόμετρα, αλλά εμείς μπορέ-
               αίτερα  σπορτίφ  ούτως  ή  άλλως.  Ενάντια  σαμε να οδηγήσουμε με την μπαταρία για

  S            σε όλα τα παραπάνω, όμως, τοποθετείται  μόλις 40 χιλιόμετρα.                                              S

                                                   21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-23-11-20.indd   21                                                                    20/11/2020   2:56:24
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26