Page 22 - e-agora 23-11-20
P. 22

n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C5 Aircross PHEV


                                                                              CITROEN C5 AIRCROSS PHEV
                                                                                 Κινητήρας τύπος/κύλινδροι   Τετρακύλινδρος,
                                                                                                      turbo + ηλεκτροκινητήρας
                                                                                 Κυβισμός                      1.598 cm3
                                                                                 Συνδυαστική ισχύς          165 kW 224 PS
                                                                                 Μέγ. ροπή                       360 Nm
                                                                                 Μετάδοση/κιβώτιο         Στους μπροστινούς
                                                                                                  τροχούς/αυτόματο, 8 σχέσεων
                                                                                 0-100 km/h                      8,9 δευτ.
                                                                                 Τελική ταχύτητα                225 km/h
                                                                                 Κατανάλωση test        7,4 l super αμόλυβδη
                                                                                 Αυτονομία (ηλ.)                   40 km
                                                                                 Εκπομπές CO2 (test)            176 g/km
                                                                                 Χωρητικότητα ρεζερβουάρ            43 l
                                                                                 Μ/Π/Υ               4.500/1.859/1.695 mm
                                                                                 Μεταξόνιο                      2.730 mm
                       Στο C5     ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ - Κατανάλω-                         Ύψος καθίσματος                 695 mm
                     Aircross                                                    Χώρος αποσκευών              460-1.510 l
                     ταιριάζει   ση test 7,4 l                                   Βάρος (κενό)                    1.824 kg
                    καλύτερα                                                     Ρυμουλκούμενο βάρος (με φρένα)   1.300 kg
                     η «άνετη      Αν θέλετε να ανεφοδιάζετε σπάνια το C5        Εγγύηση                         2 χρόνια
                ολίσθηση», το    Aircross σας, θα πρέπει να κάνετε συχνά
                λεγόμενο και     φόρτιση, η οποία διαρκεί από 3 έως 7 ώρες,
                    “sailing”.
                                 ανάλογα με τη σύνδεση. Η Citroën εγκα-
                                 θιστά στο αυτοκίνητο standard ένα μονο-
                                 φασικό φορτιστή 3,7 kW, ενώ υπάρχει και

                                 ένας προαιρετικός ισχύος 7,4 kW. Εφόσον
                                 φορτίζετε συνήθως καθ’ όλη τη διάρκεια       Μια πλήρη φόρτιση, παρακαλώ!
                                 της νύχτας, μπορείτε εύκολα να αποφύγετε  Αυτή διαρκεί από 3 έως 7 ώρες.
                                 την παραπάνω ταλαιπωρία. Αν η μπαταρία       ρώ φθηνότερο από τα αντίστοιχα Opel και
                                 είναι άδεια, ο βενζινοκινητήρας καταναλώ-    Peugeot, που οι τιμές τους στην ελληνική
                                 νει σχεδόν 7,5 λίτρα ανά 100 km, σύμφω-      αγορά είναι 47.200 και 47.900 ευρώ αντί-
                                 να με τη μέτρηση της δοκιμής μας.            στοιχα. Επομένως, το Citroen, εφόσον δι-
                                   Ποιο είναι το μεγαλύτερο -ίσως- πλεο-      ατηρηθεί αυτή η διαφορά των 3.000 ευ-

                                 νέκτημα του C5 Aircross; Η τιμή του: Το      ρώ και στην ελληνική αγορά, αναμένεται
                                 plug-in  υβριδικό  μοντέλο,  στην  αγορά     να ξεκινά από τα 44.200 ευρώ.
                                 της  Γερμανίας,  είναι  περίπου  3.000  ευ-

                         Αν ο                                                 Συμπέρασμα
              τετρακύλινδρος
               κινητήρας των                                                    Το Citroën C5 Aircross ήταν εξ αρχής ένα
                   1,6 λίτρων                                                 άνετο ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Και, ως plug-in,
                  πρέπει να...
                προσπαθήσει                                                   είναι επίσης οικονομικό καθ’ οδόν. Το γεγο-
                περισσότερο,                                                  νός ότι δεν έχει σπορτίφ φιλοδοξίες το συγ-
             βρυχάται αρκετά                                                  χωρεί κανείς στο Γάλλο. Ή τον αγαπά για τον
                  δυνατά στο
                   εσωτερικό.                                                 ίδιο λόγο. v
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ   22
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22



          #e-agora-themata-23-11-20.indd   22                                                                    20/11/2020   2:59:07
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27