Page 52 - e-agora 23-11-20
P. 52

n n n                    n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Corolla HSD 2.0


               ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ





               Έφτασε αισίως στη 12η γενιά της και έρχεται δίνοντας έμφαση στην

               επιθετική σχεδίαση. Δοκιμάζουμε την ισχυρή έκδοση με τους 180 ίππους.



































                        Σήμα             ν έχετε ταυτίσει την Toyota Corolla  τμήμα συναντάμε λεπτά φωτιστικά σώμα-
                   κατατεθέν             με  τη  συντηρητική  σχεδίαση,  ήρ- τα, ενώ η γρίλια περιβάλλεται από ένα νί-
                    της Sport
                     έκδοσης     Αθε  η  ώρα  να  αναθεωρήσετε.  Η  κελ πλαίσιο. Παρόμοια αισθητική επικρατεί
                       είναι η   hatchback  έκδοση  αμαξώματος  της  νέας  και στο πίσω μέρος, ενώ το κερασάκι στην
                διχρωμία του     γενιάς καταφέρνει να τραβά τα βλέμματα,  τούρτα είναι οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέ-
                 αμαξώματος
                    που στην     πόσο μάλλον στην έκδοση sport, όπως αυ- θους 18 ιντσών.
                  προκειμένη     τή του αυτοκινήτου δοκιμής.
                   περίπτωση       Σήμα κατατεθέν της είναι η διχρωμία του    Εσωτερικό
                είναι κόκκινο    αμαξώματος  που  στην  προκειμένη  περί-
                    με μαύρη                                                    Στο εσωτερικό επικρατεί παρόμοιο σκηνι-
                οροφή, αλλά      πτωση είναι κόκκινο με μαύρη οροφή, αλ-      κό, με τις «sportive» λεπτομέρειες να δη-
                  και τα φιμέ    λά και τα φιμέ πίσω κρύσταλλα. Στο εμπρός    μιουργούν ένα όμορφο περιβάλλον. Το πιο
                  κρύσταλλα.
                                                                              εντυπωσιακό  στοιχείο  είναι  τα  καθίσματα
                                                                              τύπου μπάκετ, τα οποίο προσφέρουν εξαι-
                                                                              ρετική πλευρική στήριξη και φέρουν ενσω-


                                                                             Η ιαπωνική φίρμα αναφέρει κατανάλωση
                                                                             3,9 λτ./100 χλμ. Μπορεί να μην είδαμε
                                                                             τόσο χαμηλή τιμή, αλλά είναι γεγονός
                                                                             πως εντός πόλης, ο ηλεκτροκινητήρας
                                                                             συμβάλλει στο να διατηρείται η μέση τιμή
                                                                             κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ.                S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-23-11-20.indd   52                                                                    20/11/2020   3:10:38 μμ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56