Page 54 - e-agora 23-11-20
P. 54
n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Corolla HSD 2.0
n n n
Τα 313 λίτρα κό. Η Toyota Corolla καταφέρνει με έναν
του χώρου αποτελεσματικό τρόπο να συνδυάζει τον
αποσκευών δεν
είναι τιμή που επιθετικό της χαρακτήρα, με την άνεση.
«βλέπει» την Το τιμόνι είναι ακριβές στον χειρισμό και
κορυφή της παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση, αλλά
κατηγορίας,
αλλά κάτι τέτοιο η ρύθμιση της ανάρτησης έχει γίνει με τέ-
οφείλεται στις τοιον τρόπο ώστε να παρέχει εξαιρετική
μπαταρίες άνεση. Αποσβένει υποδειγματικά τις ανω-
του υβριδικού
συστήματος, μα των 1.340 κιλών μαζί με τον οδηγό, ενώ μαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αυτό να
οι οποίες είναι η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά σημαίνει ότι εμφανίζονται έντονες κλίσεις
τοποθετημένες στα 180 χλμ./ώρα. Η ιαπωνική φίρμα ανα- στο αμάξωμα σε απότομες αλλαγές πορεί-
κάτω ακριβώς φέρει ότι οι απαιτήσεις σε καύσιμο περιορί- ας. Ό κινητήρας προσφέρει απλόχερα δύ-
κάτω από το
πάτωμα. ζονται σε μεικτές συνθήκες κίνησης στα 3,9 ναμη σε όλο το εύρος των στροφών και η
λτ./100 χλμ. Μπορεί στη διάρκεια της δοκι- κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς με το
μής να μην είδαμε τόσο χαμηλή τιμή, αλλά αναβαθμισμένο e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων
Κάτω από είναι γεγονός πως εντός πόλης, ο ηλεκτρο- συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετά-
το καπό του
αυτοκίνητου κινητήρας συμβάλλει στο να διατηρείται η δοσης.
δοκιμής μέση τιμή κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Κά- Η επίσημη τιμή λιανικής για το Toyota
βρίσκεται ένας που εδώ, αξίζει να τονίσουμε ότι έως τα 115 Corolla HSD 2.0 ξεκινά από τα 25.660 ευ-
τετρακύλινδρος
κινητήρας χλμ./ώρα είναι εφικτό το αυτοκίνητο να κι- ρώ. Για την απόκτηση της έκδοσης Sport,
χωρητικότητας νηθεί αποκλειστικά με τη χρήση του ηλε- σαν αυτή του αυτοκινήτου δοκιμής, η τιμή
1.987 κ.εκ., ο κτροκινητήρα. αυξάνεται στα 29.780 ευρώ. Τέλος, αξίζει να
οποίος φέρει αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο υβριδικό
τέσσερις
βαλβίδες ανά Στον δρόμο: Όσο σπορ πρέπει σύστημα διακρίνεται για τις χαμηλές εκπο-
κύλινδρο. Σε Μπορεί η εμφάνιση τόσο εξωτερικά, μπές ρύπων. Για το αυτοκίνητο της δοκιμής
συνεργασία με με τον 2λιτρο κινητήρα και το e-CVT, η ιαπω-
ένα ηλεκτρικό όσο και εσωτερικά να παραπέμπει σε ένα
μοτέρ, η hatchback μοντέλο με άκρως «sportive» νική φίρμα ανακοινώνει εκπομπές CO2 της
συνδυαστική χαρακτήρα, αλλά η πραγματικότητα είναι τάξης των 89 γρ./χλμ. Αυτό πρακτικά σημαί-
ισχύς αγγίζει διαφορετική, χωρίς αυτό να είναι αρνητι- νει ότι το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από το
τους 180 ίππους. κόστος των τελών κυκλοφορίας.
Συμπέρασμα
Στην έκδοση Sport, η νέα Toyota Corolla
διαθέτει μία εμφάνιση που εντυπωσιάζει
και ταυτόχρονα παραμένει άνετη στην κα-
θημερινή χρήση. Το υβριδικό σύνολο κα-
ταφέρνει να προσφέρει ικανοποιητικές
επιδόσεις που δεν συνοδεύονται από αντί-
στοιχες ανάγκες σε καύσιμο. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata-23-11-20.indd 54 20/11/2020 3:10:46 μμ