Page 53 - e-agora 23-11-20
P. 53
n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Corolla HSD 2.0
Στο κέντρο
του ταμπλό
βρίσκεται μία
ψηφιακή οθόνη
αφής μεγέθους
8 ιντσών, η
οποία διαθέτει
δυνατότητα
συνδεσιμότητας
Android Auto
και Apple Car-
Play.
ματωμένα προσκέφαλα. Όι χώροι κρίνονται είναι τοποθετημένες κάτω ακριβώς κάτω
οριακά ικανοποιητικοί για την κατηγορία και από το πάτωμα. Πίσω από το τιμόνι βρίσκε-
στις πίσω θέσεις θα βολευτούν άνετα δύο ται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ
ενήλικες επιβάτες. Ό χώρος αποσκευών υπάρχει η δυνατότητα να «κοκκινίσουν» οι
δεν είναι το ατού της υβριδικής Corolla. Τα ενδείξεις, όταν ο οδηγός επιλέξει το sport.
313 λίτρα του χώρου αποσκευών δεν είναι Το φινίρισμα της κεντρικής κονσόλας δεί-
τιμή που «βλέπει» την κορυφή της κατηγο- χνει ποιοτικό και στο κέντρο του ταμπλό
ρίας, αλλά κάτι τέτοιο οφείλεται στις μπατα- βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη αφής μεγέ-
ρίες του υβριδικού συστήματος, οι οποίες θους 8 ιντσών, η οποία διαθέτει δυνατότη-
τα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple
TOYOTA COROLLA HSD 2.0 CarPlay.
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.987/4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία πολλαπλός ψεκασμός Κινητήρας: Είναι ζωηρός,
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 180/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 190/4.000 παραμένει οικονομικός
Start/Stop NAI
Κιβώτιο-Μετάδοση Μεταβαλλόμενων σχέσεων Κάτω από το καπό του αυτοκίνητου δοκι-
Κίνηση Μπροστά μής βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινη-
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180 τήρας χωρητικότητας 1.987 κ.εκ., ο οποί-
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.340 ος φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Χώρος αποσκευών (λτ.) 313 Σε συνεργασία με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, η
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,9 συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 180 ίππους
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 89
Ρεζερβουάρ (λτ.) 43 και η μέγιστη τιμή της ροπής είναι τα 190
Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.) 1.100 Nm. Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ./
Τιμή (ευρώ) από 25.660 ώρα να έρχονται σε 8,5 δλ. για το αμάξω-
S S
53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-23-11-20.indd 53 20/11/2020 3:10:42 μμ