Page 50 - e-agora 07-12-20
P. 50
n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Swift Sport 1.4 Hybrid 129PS
Μεγάλη
έμφαση
έχει δοθεί
στο πίσω
μέρος του
αυτοκινήτου.
Εκεί θα
συναντήσει
κανείς τις
δύο μονές
απολήξεις της
εξάτμισης,
οι οποίες
πλαισιώνονται
από τον
διαχύτη,
αλλά και την
αεροτομή στο ρητικότητας 1,4 λτ. και ένα ήπιο υβριδικό νως να χαρακτηριστεί «σφικτή» από πολ-
επάνω μέρος.
σύστημα 48V. Η συνδυαστική ισχύς αγγί- λούς. Ωστόσο καταφέρνει να εξαλείφει τις
ζει τους 129 ίππους, συνεπώς «χάθηκαν» όποιες κλίσης στο αμάξωμα, ενώ ακόμα
11 ίπποι σε σχέση με την προηγούμενη έκ- και στην πόλη δεν πρόκειται να χαρακτη-
δοση, αλλά ο κινητήρας κέρδισε σε ροπή, ριστεί κουραστική. Κάπως έτσι, το Suzuki
με τα 235 Nm να έρχονται από τις 2.000 Swift Sport καταφέρνει να γίνεται διασκε-
σ.α.λ. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, δαστικό όταν το θελήσει ο οδηγός, αλλά
η κατανάλωση αγγίζει τα 4,7 λτ./100 χλμ. και αρκετά αποτελεσματικό όταν το απαι-
σε μεικτό κύκλο, ενώ κατά τη διάρκεια της τούν οι συνθήκες, με τα φρένα να δεί-
δοκιμής η μέση τιμή κυμάνθηκε στα 6,2 χνουν ακούραστα ακόμα και όταν υποβάλ-
λτ./100 χλμ. Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπό- λονται σε σκληρή δοκιμασία.
θεση 9,1 δευτερολέπτων για το αμάξωμα
που ξεπερνά οριακά τα 1.000 κιλά, ενώ η Συμπέρασμα
τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Το νέο Suzuki Swift Sport διατηρεί όλα
Στο δρόμο: Γνήσιο Swift εκείνα τα στοιχεία του παρελθόντος που
το έκαναν να κερδίσει φανατικό κοινό.
Sport Ταυτόχρονα, η προσθήκη της ήπιας υβρι-
δικής τεχνολογίας μείωσε σημαντικά την
Το υβριδικό πλέον Suzuki Swift Sport
παραμένει εξαιρετικό στο δρόμο, όπως κατανάλωση αλλά και τους ρύπους, χωρίς
συνέβαινε και στην προηγούμενη γενιά. Η να του στερεί τις καλές επιδόσεις. Κάπως
θέση οδήγησης είναι ικανοποιητική και η έτσι, συμπεραίνουμε ότι εξακολουθεί να
πλευρική στήριξη που προσφέρουν τα κα- αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για τους
θίσματα είναι κάτι παραπάνω από επαρ- πιο ανήσυχους οδηγούς, ενώ δεν απουσι-
κής. Ό κινητήρας δε στερείται δύναμης άζουν όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφα-
ανεξαρτήτως στροφών λειτουργίας, ενώ λείας, όπως η αποφυγή πέδησης, αλλά
ο επιλογέας έξι σχέσεων ικανοποιεί με και το σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρί-
την αίσθηση του. Η ανάρτηση ενδεχομέ- δας. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-07-12-20.indd 50 4/12/2020 11:12:18 πμ