Page 54 - e-agora 07-12-20
P. 54

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Fiesta 1.0 mHybrid 155 PS


















               Η σχεδίαση        Εσωτερικό                                        Ενδιαφέρουσες αλλαγές υπάρχουν και
               των ζαντών                                                         στο πίσω μέρος, όπως για παράδειγμα
               αλουμινίου          Παρόμοιο κλίμα επικρατεί και στο εσωτε-          η αεροτομή και η μονή απόληξη της
               είναι             ρικό του Ford Fiesta ST-Line, το οποίο δε δι-                                εξάτμισης.
               εντυπωσιακή.                                                   σχετικά μαλακά πλαστικά, ενώ στο κέντρο
               Στην              αφοροποιείται  από  τις  μη  υβριδικές  εκδό-
               περίπτωση του     σεις. Το πρώτο πράγμα που θα ενθουσιάσει     βρίσκεται μία ευανάγνωστη ψηφιακή οθό-
               αυτοκινήτου       είναι το δερμάτινο τιμόνι, με τις κόκκινες ρα-  νη αφής μεγέθους 8 ιντσών. Μέσω αυτής,
               δοκιμής                                                        ο οδηγός ενημερώνεται και ψυχαγωγείται,
               συναντάμε 17      φές και τη «χοντρή» στεφάνη, η οποία συ-
               ιντσών, ενώ       νηθίζεται πολύ γρήγορα. Ακριβώς πίσω του     ενώ δεν απουσιάζει το ενσωματωμένο GPS
               υπάρχουν          υπάρχει ο πίνακας οργάνων που απεικονί-      και η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές
               διαθέσιμες και    ζει χρήσιμες πληροφορίες, όπως η φόρτι-      γραμμές. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει η δυνα-
               μεγαλύτερες                                                    τότητα σύνδεσης της έξυπνης συσκευής με
               18 ιντσών.        ση των μπαταριών. Τα πάντα είναι στη σω-
                                 στή θέση με την εργονομία να κρίνεται ως     το infotainment «Ford SYNC», όπου όλες οι
                                 εξαιρετική, ενώ το ίδιο ισχύει και για την θέ-  λειτουργίες του κινητού τηλεφώνου ελέγχο-
                                 ση  οδήγησης.  Τα  εμπρός  καθίσματα  προ-   νται από την κεντρική οθόνη.
                                 σφέρουν πολύ καλή οσφυϊκή και πλευρική       Κινητήρας: 155 «υβριδικοί»
                    Το πρώτο     στήριξη. Η σπορ αισθητική ολοκληρώνεται
              πράγμα που θα      με τα πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα και το    ίπποι
                 ενθουσιάσει
                      είναι το   χειρόφρενο με τις επίσης κόκκινες ραφές.       Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ιδιαίτε-
                   δερμάτινο     Το επάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από     ρα δημοφιλής κινητήρας της Ford. Πρόκει-
                    τιμόνι, με
                 τις κόκκινες
                   ραφές και
                    τη χοντρή
                    στεφάνη,
                      η οποία
                  συνηθίζεται
               πολύ γρήγορα.
               Ακριβώς πίσω
                 του υπάρχει
                    ο πίνακας
                οργάνων που
                  απεικονίζει
                    χρήσιμες
                πληροφορίες,
                      όπως η
                 φόρτιση των
                  μπαταριών.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-07-12-20.indd   54                                                                    4/12/2020   11:13:22 πμ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58