Page 56 - e-agora 07-12-20
P. 56

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Fiesta 1.0 mHybrid 155 PS
                                                                                                                               n n n


                                 «εμπνέει»  σιγουριά  αυτοκινήτων  μεγαλύ- από τα 19.180 ευρώ στην έκδοση ST-Line
                                 τερης κατηγορίας. Με έναν μαγικό τρόπο  της δοκιμής. Όι εκπομπές CO2 φτάνουν τα
                                 καταφέρνει, ταυτόχρονα, να αποσβένει τις  92 γρ./χλμ, γεγονός που σημαίνει ότι ορι-
                                 ανωμαλίες του οδοστρώματος και να μην  ακά δεν απαλλάσσεται από την επιβάρυν-
                                 περνά  πολλούς  κραδασμούς  στην  καμπί- ση των τελών κυκλοφορίας.
                                 να.  Μίας  και  αναφερθήκαμε  στην  καμπί-
                                 να, αξίζει να τονίσουμε ότι τέσσερις ενή-    Συμπέρασμα
                                 λικες επιβάτες θα μεταφερθούν χωρίς τον        Το Ford Fiesta 1.0 mHybrid των 155 ίπ-
                                 παραμικρό  συμβιβασμό,  ενώ  ο  καλοσχη-
               Η κατανάλωση                                                   πων καταφέρνει να συνδυάζει εξαιρετικές
                    σε μεικτό    ματισμένος χώρος αποσκευών των 292 λτ.       επιδόσεις χωρίς να έχει παρόμοιες ανά-
                       κύκλο     επαρκεί για να καλυφθούν οι ανάγκες. Μέ-     γκες σε επίπεδο κατανάλωσης βενζίνης.
                   κυμαίνεται    σα στην πόλη το υβριδικό Ford Fiesta, εξα-
                στα 4 λτ./100                                                 Παραμένει ένα ολοκληρωμένο supermini,
                 χλμ. Ωστόσο,    κολουθεί να είναι ευέλικτο, με τον κύκλο     το οποίο δύσκολο θα βρει αντίπαλο που
                 στη διάρκεια    στροφής να αγγίζει τα 10,1 μέτρα, ενώ η      θα προσφέρει στον οδηγό παρόμοια οδη-
                  της δοκιμής    διαδικασία του παρκαρίσματος απλοποιεί-
                       είδαμε                                                 γική ευχαρίστηση. Η ήπια υβριδική έκδο-
                      τη μέση    ται με την κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και    ση κατάφερε να δημιουργήσει μία πληρέ-
                 κατανάλωση      το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης. Τέ-       στερη γκάμα για το μοντέλο εξαλείφοντας
                  να ξεπερνά     λος, υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγη-
                    οριακά τα    σης (Normal, Eco και Sport), μέσα από τα     την  απότομη  μετάβαση  από  τις  «απλές»
                     6 λτ./100                                                εκδόσεις  στο  κορυφαίο  ST.  Ειδικά  στην
                    χλμ., τιμή   οποία ρυθμίζονται παράμετροι όπως η από-     περίπτωση  του  αυτοκινήτου  της  δοκιμής
                εξαιρετική αν    κριση του γκαζιού, ενώ το υπάρχει δυνα-      με το πακέτο ST-Line, καταφέρνει να μην
                  αναλογιστεί    τότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP.
                   κανείς και                                                 περνά απαρατήρητο από το νεανικό κοινό
                     τους 155      Η επίσημη τιμή λιανικής του ήπια υβριδι-   και όχι μόνο. v
                      ίππους.    κού Ford Fiesta με τους 155 ίππους ξεκινά






































                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56




          #e-agora-themata-07-12-20.indd   56                                                                    4/12/2020   11:13:28 πμ
   51   52   53   54   55   56   57   58