Page 55 - e-agora 07-12-20
P. 55

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Fiesta 1.0 mHybrid 155 PS



                                                                                                         Η συνδυαστική
                                                                                                         ισχύς αγγίζει
                                                                                                         τους 155
                                                                                                         ίππους και η
                                                                                                         ροπή των 240
                                                                                                         Nm έρχεται από
                                                                                                         τις 2.500 σ.α.λ.
                                                                                                         Κάπως έτσι τα
                                                                                                         0-100 χλμ./ώρα
                                                                                                         έρχονται σε 8,6
                                                                                                         δευτερόλεπτα
                                                                                                         και η τελική
                                                                                                         ταχύτητα
                                                                                                         αγγίζει τα 219
               ται για το τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμε- στον  οδηγό.  Ό  κινητήρας  διατηρεί  τη  μέ-   χλμ./ώρα.
               νο μοτέρ χωρητικότητας 999 κ.εκ, το οποίο  γιστη τιμή της ροπής σε ένα αρκετά μεγά-
               φέρει τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.  λο εύρος στροφών και, σε συνδυασμό με
               Όπως ήδη αναφέραμε, στην προκειμένη πε- το ήπια υβριδικό σύστημα, προσφέρει εξαι-
               ρίπτωση έχουμε μία ήπια υβριδική έκδοση  ρετικές επιδόσεις. Η πληροφόρηση από το
               48V. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας άμεσου  σύστημα  διεύθυνσης  είναι  άριστη.  Εξίσου

               ψεκασμού «συνεργάζεται» με ένα ηλεκτρι- θετικό είναι και το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέ-
               κό  μοτέρ  «BISG»  (Belt-driven  Intergrated  σεων, με τον επιλογέα να είναι ακριβής και
               Starter/Generator), που λειτουργεί σαν κι- το κούμπωμα κάτι παραπάνω από θετικό. Τα
               νητήρας όταν απαιτείται να προσφέρει επι- φρένα δείχνουν ακούραστα ακόμα και με-
               πλέον  ισχύ  και  σαν  μίζα  στην  λειτουργία  τά  από  καταπίεση  διαρκείας.  Η  ανάρτηση
               «Start-Stop»,  ενώ  κατά  την  επιβράδυνση  είναι  σφικτή  και  εξαλείφει  υποδειγματικά
               αναλαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας, φορτί- τις κλίσεις ακόμα και όταν το πλαίσιο βρε-
               ζοντας τις αερόψυκτες μπαταρίες ιόντων λι- θεί υπό πίεση, ενώ στον αυτοκινητόδρομο

               θίου. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 155
               ίππους και η ροπή των 240 Nm έρχεται από    FORD FIESTA 1.0 MHYBRID 155 PS         999
                                                              Κυβισμός (κ.εκ.)
               τις 2.500 σ.α.λ. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./    Κύλινδροι/Βαλβίδες           3 σε σειρά/12
               ώρα έρχονται σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τε-     Τροφοδοσία          Άμεσος Ψεκασμός + turbo +
               λική ταχύτητα αγγίζει τα 219 χλμ./ώρα. Σύμ-      Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   ήπια υβριδικό σύστημα
                                                                                            155/6.000
               φωνα με τα επίσημα στοιχεία, η κατανάλω-       Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*             240/2.500
               ση σε μεικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4 λτ./100    Start/Stop                          NAI
               χλμ. Ωστόσο, στη διάρκεια της δοκιμής είδα-    Τύπος κιβωτίου         Χειροκίνητο 6 σχέσεων
               με τη μέση κατανάλωση να ξεπερνά οριακά        Κίνηση                           Μπροστά
                                                              0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
                                                                                                  8,6
               τα 6 λτ./100 χλμ., τιμή όχι και τόσο άσχημη    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*         219
               αν αναλογιστεί κανείς τους 155 ίππους.         Βάρος με οδηγό (κιλά)*             1193
                                                              Χώρος αποσκευών (λτ.)               292
               Στον δρόμο: Γνήσιο, οδηγο-                     Μέση Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)       92
                                                                                                    4
                                                              Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
               κεντρικό Fiesta                                Ρεζερβουάρ (λτ.)                     42
                                                              Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.)      1050
                 Το  Ford  Fiesta  mHybrid  είναι  ένα        Τιμή  (ευρώ) από                 19.180
               supermini  ικανό  να  προσφέρει  χαμόγελα    *Εργοστασιακές μετρήσεις
  S                                                                                                                      S

                                                   55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-12-20.indd   55                                                                    4/12/2020   11:13:25 πμ
   50   51   52   53   54   55   56   57   58