Page 21 - e-agora 14-12-20
P. 21
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Porsche 911 GT3
Ακόμα πιο
επιθετικός
μπροστινός
άξονας με
φαρδύτερα
ελαστικά
και διπλά,
εγκάρσια
ψαλίδια.
Η φτερούγα εξακολουθεί να είναι joystick, όπως στην «κανονική»
ελαφρώς καμουφλαρισμένη, αλλά ο…
λαιμός της χήνας, που είναι γνωστός από 911, αλλά ένας πραγματι- ΦΩΝΑΚΛΟΥ
Η νέα GT3 είναι και
το μηχανοκίνητο αθλητισμό, παραμένει. κός επιλογέας κιβωτίου θα παραμείνει ένα ηχητικό
δεκαετίας του 2000. Η αίσθηση, που απο- με ένα δερμάτινο σάκο θαύμα, ακόμα και με τα πλέον
πρόσφατα και πιο αυστηρά
κομίσαμε τότε ήταν ξεχωριστή και θα μας στη βάση του -πώς λέμε πρότυπα εκπομπών καυσαερίων.
μείνει αξέχαστη. Νιώσαμε, επιπλέον, πως «επιστροφή στις ρίζες» Ο boxer κινητήρας με τα περίπου
βελτιώθηκαν οι ικανότητές μας στο τιμό- ένα πράγμα;- υπέροχο! 510 PS προέρχεται από την
Speedster, ενώ η
νι αυτού του τρομερού coupe, αλλά, φυ- Εμείς: «Είναι ωραίο που αεροδυναμική είναι
σικά, αυτή η αίσθηση βασίζεται στο πόσο το χειροκίνητο κιβώτιο τα- σχεδόν όπως της
καλά κατασκευασμένη ήταν και εκείνη η χυτήτων γιορτάζεται, όντας GT3 RS.
911 GT3… τόσο… cult.» Ό Preuninger: «Όχι,
Ό Preuninger βγαίνει από το γραφείο αυτό είναι το κιβώτιο PDK!» Μια πραγμα-
του: «Νομίζω ότι αυτό το καμουφλάζ εί- τική έκπληξη! Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυ-
ναι πολύ ωραίο. Μου αρέσει όταν κάνου- τήτων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συ-
με τα αυτοκίνητα πραγματικά μη αναγνω- μπλέκτη, 7 σχέσεων, αμφότερα σε μία
ρίσιμα και περιστασιακά οδηγούμε τον ενιαία, απλή και χαλαρή μορφή.
ανταγωνισμό σε λάθος δρόμο, αλλά και Στη διαδρομή προς μία περιοχή με
σε λάθος συμπεράσματα. Αλλά μου αρέ- στροφές, ο Preuninger αποκαλύπτει με-
σει επίσης πολύ η νέα GT3. Είναι ακρι- ρικά τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας
βώς, όπως θα έπρεπε να είναι και πάλι, GT3. Όι ακρογωνιαίοι λίθοι της εξέλιξης
μία πολυτάλαντη πρόταση. Ένα χαλαρό ήταν ο μπροστινός άξονας και το βάρος.
GT και ένα σκληροπυρηνικό αγωνιστικό Στο τέλος, η νέα γενιά δε θα έπρεπε να
μοντέλο μαζί, αυτή η περιγραφή μου ται- είναι βαρύτερη σε σχέση με την παλιότε-
ριάζει μάλιστα», μας λέει ο Preuninger ρη. Στην περίπτωσή τους, ο λόγος γίνεται
χαμογελώντας. Εμπρός, ας μπούμε μέσα. για μία διαφορά 1.500 κιλών. Και, για να
Σκληροπυρηνικό αλλά άνετο εσωτερικό καταλάβετε καλύτερα: Μία 911 Turbo S,
Θαυμάσια, πέσαμε μέσα στα full bucket με 650 PS, ζυγίζει 150 κιλά περισσότερο.
καθίσματα από ανθρακονήματα, στα Επιπλέον, για ακόμα καλύτερη πρόσφυ-
οποία νιώσαμε σαν να καθόμαστε μό- ση στον μπροστινό άξονα τοποθετήθηκαν
λις 5 εκατοστά πάνω από την άσφαλτο. για πρώτη φορά διπλά εγκάρσια ψαλί-
Και, στη συνέχεια, ακολούθησε το πρώ- δια, όπως συνηθίζεται στο μηχανοκίνη-
το… “wow”: δεν υπάρχει κανένα mini- το αθλητισμό. Επίσης, η νέα GT3 εφοδι-
S S
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-14-12-20.indd 23 10/12/2020 6:59:33