Page 22 - e-agora 14-12-20
P. 22

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Porsche 911 GT3


                   Ο Andreas
                   Preuninger
                οδηγεί τη νέα
                    GT3. Κατά
                  τις δοκιμές,
                     ο ίδιος ο
                  επικεφαλής
                του τμήματος
                     εξέλιξης
                   των GT της
                      Porsche
                    βρίσκεται
                    συχνά στο
                       τιμόνι.














                   Wow, πολύ                                                  ρει  πιο  έντονα  στο  μηχανοκίνητο  αθλη-
                   τολμηρή η                                                  τισμό σε σχέση με την προκάτοχο γενιά,
                     Porsche.
                  Υπέροχο το                                                  την “991”. «Για τη… δίαιτα, δηλαδή τη συ-
                    δερμάτινο                                                 γκράτηση  του  βάρους,  κατασκευάσαμε
                 κάλυμμα στη                                                  ελαφριά συνθετικά τζάμια, τα οποία ήταν
                     βάση του
                 επιλογέα του                                                 προηγουμένως διαθέσιμα μόνο στην έκ-
                κιβωτίου, που                                                 δοση RS», λέει ο Preuninger. Αυτό ισχύει
                    συνδυάζει                                                 για το πίσω παρμπρίζ και τα πίσω πλευρι-
                      PDK και                                                 κά παράθυρα.
                  χειροκίνητη
                       χρήση.    άστηκε standard με φαρδύτερα ελαστικά        Απογείωση
                                 (255 χιλιοστών), τη στιγμή που τα… σκλη-
                                 ροπυρηνικά semi slick Michelin Cup 2 R         Με την ίδια αναπνοή, ο υπεύθυνος των
                                 είναι προαιρετικά. Ταυτόχρονα έγιναν πιο  GT στρίβει ένα στρογγυλό διακόπτη στο
                                 σκληρές οι ρυθμίσεις των ελατηρίων και  τιμόνι: οι ψηφιακές οθόνες αριστερά και

                                 των αμορτισέρ. Με το πρόσφατα σχεδι- δεξιά  του  στροφόμετρου,  το  σύστημα
                                 ασμένο, ακόμα πιο αεροδυναμικό μπρο- πλοήγησης  κτλ…  εξαφανίζονται  και  στη
                                 στινό  μέρος  και  το  standard  καπό  από  θέση τους εμφανίζεται η ένδειξη «Track».
                                 ανθρακονήματα,        συμπεριλαμβανομέ- Ό  ατμοσφαιρικός  κινητήρας  των  4,0  λί-
                                 νων των εξαγωγών αέρα, η Porsche υπο- τρων προσθέτει στον ήχο του δύο οκτά-
                                 στηρίζει πως δημιουργήθηκε ακόμα με- βες ακόμη, υπέροχα. Το χειριστήριο του
                                 γαλύτερη  πίεση  αρνητικής  άντωσης.  Η  PDK  μετακινείται  στη  χειροκίνητη  χρή-
                                 πίσω πτέρυγα με ανάρτηση (!), που πα- ση του και, στη συνέχεια, ο Preuninger…

                                 ραπέμπει σε… λαιμό χήνας, μάς μεταφέ- βάζει φωτιά στα πυροτεχνήματα. Ανεβά-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22




          #e-agora-themata-14-12-20.indd   24                                                                    10/12/2020   7:00:44
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27