Page 24 - e-agora 14-12-20
P. 24

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Porsche 911 GT3

































                                 ζει κάθε σχέση έως και τις 9.000 σ.α.λ.        Ακόμα μια ερώτηση, κύριε Preuninger;
                                 και η ανατριχίλα μας είναι εγγυημένη. Τα  Μπορούμε να βρεθούμε εμείς στο τιμό-
                                 περίπου 510 PS μάς φάνηκαν μια χαρά,  νι; «Το Μάρτιο, ευχαρίστως. Τότε θα σας
                                 όπως και οι εκρηκτικές επιδόσεις: 0-100  αποκαλύψω  τα  υπόλοιπα  “γρήγορα  συ-
                                 χλμ/ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και  στατικά”.»
                                 0-200 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτερό-         PORSCHE 911 GT3
                                 λεπτα! Ό Preuninger χαμογελά και φρε-            Κινητήρας             Εξακύλινδρος, boxer,

                                     νάρει λίγο πριν «μπει» στην επόμενη                           πίσω κατά το διαμήκη άξονα
                                           στροφή. Wow, ξανά, τα φρένα           Κυβισμός                     3.996 cm3
                             ΕΝΑ                                                 Ισχύς   περίπου 375 kW (510 PS) στις 8.400 σ.α.λ.
                         ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ            «δαγκώνουν»  και  μπορούν          Μεγ. ροπή     περίπου 470 Nmστις 6.200 σ.α.λ.
                              GT                επίσης  να  γυρίσουν  την        Μετάδοση/κιβώτιο   στους πίσω τροχούς/αυτόματο
                   Παρόλο που η νέα GT3 έχει                                                 διπλού συμπλέκτη (PDK), 7 σχέσεων
                  «εισπράξει» πολύ περισσότερο   GT3. Στο παρελθόν, αυτό         Βάρος (καθαρό)           περίπου 1.500 kg
                   μηχανοκίνητο αθλητισμό σε     θα ήταν ενίοτε ένα πρό-
                  σχέση με τις έως τώρα εκδόσεις                                 0-100 km/h               περίπου 3,3 δευτ.
                    της, η άνεση δεν είναι μια   βλημα,  όσο  προβλημα-          Τελική ταχύτητα         περίπου 320 km/h
                   άγνωστη λέξη για το σπορτίφ   τική  μπορεί  να  είναι  μία
                        μοντέλο, καθώς η
                     ρυθμιζόμενη ανάρτηση       ελαφρά  υποστροφή.  Αυ-       Συμπέρασμα
                        είναι εξαιρετική.     τό, λοιπόν, τώρα έχει διευ-

                                           θετηθεί.                             Φυσικά,  η  νέα  Porsche  911  GT3  μπο-
                       Η GT3                                                  ρεί να κάνει τα πάντα καλύτερα σε σχέση
                  αποκτά για                                                  με  την  παλιά,  κάτι  που  πιστεύουμε  ακό-
                 πρώτη φορά                                                   μα κι από το κάθισμα του συνοδηγού. Ση-
                   εισαγωγές
                    αέρα στο                                                  κώνουμε και τους δύο αντίχειρές μας για
                   μπροστινό                                                  το θάρρος των Γερμανών να αλλάζουν τις
                     καπό. Τα                                                 σχέσεις χειροκίνητα, καθώς και για το cult
                    ανθρακο-
                 νήματα είναι                                                 δερμάτινο κάλυμμα της βάσης του επιλο-
                    standard.                                                 γέα του κιβωτίου ταχυτήτων. v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-14-12-20.indd   26                                                                    10/12/2020   7:03:04
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29