Page 24 - e-agora 14-12-20
P. 24
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Porsche 911 GT3
ζει κάθε σχέση έως και τις 9.000 σ.α.λ. Ακόμα μια ερώτηση, κύριε Preuninger;
και η ανατριχίλα μας είναι εγγυημένη. Τα Μπορούμε να βρεθούμε εμείς στο τιμό-
περίπου 510 PS μάς φάνηκαν μια χαρά, νι; «Το Μάρτιο, ευχαρίστως. Τότε θα σας
όπως και οι εκρηκτικές επιδόσεις: 0-100 αποκαλύψω τα υπόλοιπα “γρήγορα συ-
χλμ/ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και στατικά”.»
0-200 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτερό- PORSCHE 911 GT3
λεπτα! Ό Preuninger χαμογελά και φρε- Κινητήρας Εξακύλινδρος, boxer,
νάρει λίγο πριν «μπει» στην επόμενη πίσω κατά το διαμήκη άξονα
στροφή. Wow, ξανά, τα φρένα Κυβισμός 3.996 cm3
ΕΝΑ Ισχύς περίπου 375 kW (510 PS) στις 8.400 σ.α.λ.
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ «δαγκώνουν» και μπορούν Μεγ. ροπή περίπου 470 Nmστις 6.200 σ.α.λ.
GT επίσης να γυρίσουν την Μετάδοση/κιβώτιο στους πίσω τροχούς/αυτόματο
Παρόλο που η νέα GT3 έχει διπλού συμπλέκτη (PDK), 7 σχέσεων
«εισπράξει» πολύ περισσότερο GT3. Στο παρελθόν, αυτό Βάρος (καθαρό) περίπου 1.500 kg
μηχανοκίνητο αθλητισμό σε θα ήταν ενίοτε ένα πρό-
σχέση με τις έως τώρα εκδόσεις 0-100 km/h περίπου 3,3 δευτ.
της, η άνεση δεν είναι μια βλημα, όσο προβλημα- Τελική ταχύτητα περίπου 320 km/h
άγνωστη λέξη για το σπορτίφ τική μπορεί να είναι μία
μοντέλο, καθώς η
ρυθμιζόμενη ανάρτηση ελαφρά υποστροφή. Αυ- Συμπέρασμα
είναι εξαιρετική. τό, λοιπόν, τώρα έχει διευ-
θετηθεί. Φυσικά, η νέα Porsche 911 GT3 μπο-
Η GT3 ρεί να κάνει τα πάντα καλύτερα σε σχέση
αποκτά για με την παλιά, κάτι που πιστεύουμε ακό-
πρώτη φορά μα κι από το κάθισμα του συνοδηγού. Ση-
εισαγωγές
αέρα στο κώνουμε και τους δύο αντίχειρές μας για
μπροστινό το θάρρος των Γερμανών να αλλάζουν τις
καπό. Τα σχέσεις χειροκίνητα, καθώς και για το cult
ανθρακο-
νήματα είναι δερμάτινο κάλυμμα της βάσης του επιλο-
standard. γέα του κιβωτίου ταχυτήτων. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-14-12-20.indd 26 10/12/2020 7:03:04