Page 36 - e-agora 14-12-20
P. 36

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ BMW X1 xDrive18d vs Mazda CX-5 Skyactiv-D 150 AWD
                                                vs VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion

               MAZDA CX-5

                Το cockpit δε
                δείχνει πια
                τόσο φρέσκο.
                Η οθόνη
                στο κέντρο
                του ταμπλό
                είναι πολύ
                μικρή και τα
                χειριστήρια
                του
                συστήματος
                κλιματισμού
                είναι τοποθε-
                τημένα
                αρκετά
                χαμηλά.
                Αντιθέτως,
                ο χώρος
                στα πίσω                  Höhe 790 mm
                καθίσματα,
                όπως κι
                ο χώρος
                αποσκευών
                είναι εντάξει.
                                                     Tiefe max. 1610 mm
                                                     Tiefe min. 885 mm

                                                        Breite 1050 mm

                                 προς τα πίσω σε σύγκριση με τα συνηθισμέ- αγαπημένο μας. Με το σύστημα iDrive, μπο-
                                 να περιστροφικά χειριστήρια και αυτό το κα- ρείτε να επέμβετε διαισθητικά και χωρίς με-
                                 ταλαβαίνει κανείς όταν θελήσει να τα χρησι- γάλη  απόσπαση  της  προσοχής  στα  menu
                                 μοποιήσει σε δρόμο με ανωμαλίες. Επιπλέον,  ακόμα κι αν είστε εν κινήσει. Τέλος, βρίσκου-
                                 η διαχείριση του συστήματος κλιματισμού δυ- με το ξεκλείδωμα του μπροστινού καπό, τρα-
                                 στυχώς δεν επιτρέπει στον εαυτό του να…  βώντας  δύο  φορές  το  σχετικό  μοχλό  στο

                                 συζητά. Έτσι, όταν ο οδηγός ή ο συνοδηγός  χώρο των ποδιών του οδηγού, φοβερό. Δε
                                 λένε  «κρυώνω»,  ο  κλιματισμός…  αρνείται  χρειάζεται πια να ψάχνετε στο μπροστινό μέ-
                                 την ευθύνη, απευθύνοντας κιόλας τις ευχα- ρος του καπό και να στριμώχνετε τα δάχτυλά
                                 ριστίες του!                                 σας εκεί μέσα! Γιατί, όμως, δε μιμείται κανείς
                                   Εντάξει, ούτε η BMW μπορεί να το κάνει  τους ανθρώπους της BMW;
                                 αυτό πραγματικά καλύτερα, όσον αφορά, δε,      Θα  μπορούσαμε  επίσης  να  κάνουμε  την
                                 τις διαδικτυακές λειτουργίες, πρέπει ακόμα  ίδια ερώτηση σχετικά με τα καθίσματα και τη
                                 και να παραδεχτεί την ήττα της από τη VW.  θέση τους, σε κάθε περίπτωση στο μπροστινό

                                 Ωστόσο, εφόσον πρόκειται για ζήτημα μιας  μέρος. Στο X1, το στήριγμα των μηρών μπο-
                                 συνηθισμένης λειτουργίας του αυτοκινήτου,  ρεί  να  επεκταθεί,  ενώ  εμείς  αισθανόμαστε
                                 το μοντέλο από τη Βαυαρία παραμένει το πιο  καλύτερα… ενσωματωμένοι στο αυτοκίνητο
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 36




          #e-agora-themata-14-12-20.indd   38                                                                    10/12/2020   7:04:59 μμ
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41