Page 41 - e-agora 14-12-20
P. 41
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ BMW X1 xDrive18d vs Mazda CX-5 Skyactiv-D 150 AWD
vs VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BMW MAZDA VW
Κινητήρας 4κύλινδρος, turbo 4κύλινδρος, turbo 4κύλινδρος, turbo
Θέση εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 16/2 16/2 16/2
Κυβισμός κ.εκ. 1.995 2.191 1.968
Ισχύς PS/σ.α.λ. 150/4.000 150/4.500 150/3.000 1. VW Tiguan Ευρύχωρο και άνετο,
Ροπή Nm/σ.α.λ. 350/1.750 380/1.800 360/1.600 ταυτόχρονα αρκετά γρήγορο και άριστα
Τελική ταχύτητα km/h 204 199 198 δικτυωμένο. Ένας άξιος νικητής.
Κιβώτιο/σχέσεις αυτόματο/8 χειροκίνητο/6 αυτόματο, διπλού
συμπλέκτη/7
Μετάδοση σε όλους τους τροχούς
Ρύποι CO2 150 g/km 175 g/km 172 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 5,7 l/100 km 6,6 l/100 km 6,5 l/100 km
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 61 l/diesel 58 l/diesel 58 l/diesel
Θόρυβος (πέρασμα) 67 dB(A) 67 dB(A) 67 dB(A)
Ρυμουλκούμενο βάρος 2. BMW X1 Πρακτικό και πολύ ζωντανό,
με φρένα/χωρίς φρένα 1.800/750 kg 2.000/750 kg 2.300/750 kg αλλά η άνεση και ο χώρος στις πίσω
Χώρος αποσκευών λίτρα 505-1.550 494-1.608 615-1.655 θέσεις είναι περιορισμένα.
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.439/1.821/ 4.550/1.840/ 4.509/1.839/
1.598 mm 1.680 mm 1.675 mm
Επιτάχυνση 0-100 km/h 9,4 δευτ. 10,3 δευτ. 9,7 δευτ.
Βάρος/φόρτωση 1.678/512 kg 1.715/505 kg 1.785/515 kg
Κατανομή βάρους ε./π. 56/44% 59/41% 56/44%
Κύκλος στροφής αρ./δεξιά 11,5/11,4 m 11,8/11,9 m 11,3/11,3 m
Απόσταση ακινητοποίησης 3. Mazda CX-5 Με λογικό μέγεθος,
από τα 100 km/h κρύα 36,1 m 35,2 m 34,9 m
από τα 100 km/h ζεστά 34,1 m 34,0 m 34,2 m ευχάριστο κινητήρα, όμως η άνεση κατά
Θόρυβος στο εσωτερικό την οδήγηση δεν είναι τόσο καλή.
στα 100 km/h 64 dB 64 dB 64 dB
Κατανάλωση test-CO2 6,7 l - 178 g/km 6,6 l/176 g/km 6,5 l - 166 g/km
Αυτονομία 900 km 870 km 920 km Συμπέρασμα
Τιμή βασικής έκδοσης 42.711 ευρώ 34.207 ευρώ 35.770 ευρώ
Η VW εφοδίασε το Tiguan με άλλη μια
δοκιμής μας. Όσον αφορά την άνεση, το Tiguan αναδεικνύεται… αξιοσημείωτη ρύθμιση, ειδικά όταν πρό-
πρωταθλητής. Η προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση σιδερώνει κειται για την άνεση κατά την οδήγηση.
ακόμα και τις πιο έντονες κακοτεχνίες του δρόμου. Το X1 φτάνει Οι περαιτέρω ψηφιοποιημένες λειτουργί-
σχεδόν στα όριά του σε οδούς με κυματοειδείς ανωμαλίες, χρη- ες στο εσωτερικό, ωστόσο, δεν είναι πει-
σιμοποιώντας εντελώς τις διαδρομές των ελατηρίων του και προ- στικές από κάθε άποψη. Το σπορτίφ X1
καλώντας μεγάλη ανησυχία στα τεκταινόμενα. Συνολικά, πάντως, αφήνει τις καθημερινές συνθήκες κάπως
το Mazda δείχνει πως είναι το λιγότερο φίνα ρυθμισμένο, καθώς σε δεύτερη μοίρα, ενώ το προσιτό CX-5
μερικές φορές σκοντάφτει αδέξια στις ακμές του οδοστρώματος. δε φτάνει αρκετά το επίπεδο της ποιότητα
Τα CX-5, Tiguan, X1 έχουν πλάτος περίπου 1,80 μέτρων, των Γερμανών ανταγωνιστών του. v
αλλά το X1 με 1,60 μέτρα είναι κατά 8 cm πιο χαμηλό.
S
41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-14-12-20.indd 43 10/12/2020 7:06:38 μμ