Page 26 - e-agora 21-12-2020
P. 26

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Lexus UX 300e


                                                                                                        Η οδήγηση;
                                                                                                        Μία απόλαυση!
                                                                                                        Το τιμόνι
                                                                                                        παρέχει ωραία
                                                                                                        αίσθηση και
                                                                                                        είναι άμεσο,
                                                                                                        η ανάρτηση
                                                                                                        σφικτή και τα
                                                                                                        υλικά υπέροχα.
























               ρες  βενζίνης  και  ηλεκτρική  υποστήρι- τωμα του οχήματος και, πιο συγκεκρι-
               ξη. Σήμερα, όμως, υπάρχει «μπόνους»:  μένα, κάτω από το πίσω κάθισμα, απο-
               όποιος αγοράσει το πρώτο αμιγώς ηλε- τελείται  από  288  στοιχεία.  Και  σωστά
               κτρικό  αυτοκίνητο  της  μάρκας,  το  UX  διαισθάνεται κανείς πως η σαφώς επι-

               300e,  έχει  για  την  μπαταρία  εγγύηση  θετική ανάρτηση του UX παρέχει στον
               δέκα ετών ή ενός εκατομμυρίου χιλιο- οδηγό μία ακόμα πιο σπορτίφ αίσθηση
               μέτρων!                                     λόγω του χαμηλότερου κατά 7 cm κέ-
                                                           ντρου βάρους. Ωστόσο, δεν παίρνουμε
               ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΧΙ-                         άμεσα θέση πίσω από το τιμόνι, καθώς

               ΛΙΟΜΕΤΡΑ!                                   θέλουμε να δούμε πώς έχει η κατάστα-
                                                           ση στις πίσω θέσεις. Το UX έχει μήκος
                 Αν θέλετε να καλύψετε τη συγκεκρι-
               μένη απόσταση, οδηγώντας μέσα σε 10         4,50 m, όντας τόσο μακρύ όσο το VW
               χρόνια, θα πρέπει να οδηγείτε 274 km        Tiguan, αλλά είναι, παρόλα αυτά, στε-

               κάθε μέρα! Κάτι, που με το UX, θα ήταν,     νό, με περιορισμένους χώρους.
               μάλιστα,  δυνατό  με  μία  φόρτιση  της                          ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
               μπαταρίας. Ας ρίξουμε μια πιο προσε-
               κτική ματιά στο αυτοκίνητο. Το UX έχει                        Τι μας άρεσε και τι όχι
               έρθει στην Ευρώπη ήδη από το 2019,
               αλλά στην υβριδική εκδοχή του, για να            Το cockpit είναι υψηλής ποιότητας και ξεκάθαρο στην όψη, με
               φτάσουμε σήμερα στην ηλεκτροκίνητη               πολλούς διακόπτες και χειριστήρια. Αλλά το touch pad για τα
               έκδοσή του. Η μπαταρία των 54,3 kWh,            πολυμέσα είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί ακόμα κι αν το UX
                                                                                 βρίσκεται εν στάσει.
               που  εγκατέστησαν  οι  Ίάπωνες  στο  πά-
  S                                                                                                                      S

                                                   25 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-21-12-20.indd   25                                                                    18/12/2020   1:38:07
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31