Page 27 - e-agora 21-12-2020
P. 27

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Lexus UX 300e


                                                                                Ωστόσο, τότε κάνει την εμφάνισή του
                                                                              αυτό το touch pad, στο οποίο πρέπει να
                                                                              σύρετε το δάχτυλό σας, αλλά ο κέρσο-
                                                                              ρας του κινείται αργά, οπότε είναι κου-
                                                                              ραστικό και δύσκολο στη χρήση του κα-
                                                                              τά  την  οδήγηση,  ενώ,  δυστυχώς,  ούτε
                                                                              το  σύστημα  φωνητικού  ελέγχου  δεν
                                                                              μπορεί  να  αναλάβει  την  υπόθεση,  κα-
                                                                              θώς δεν είναι ενημερωμένο!

                                                                                Το  ηλεκτροκίνητο  Lexus  έχει  στη  δι-
                                                                              άθεσή του 204 PS και ακόμα και όταν
                                                                              δεν κινείται με υψηλή ταχύτητα, για πα-
                 Θα καθίσετε     ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ                          ράδειγμα με 160 km/h στον αυτοκινη-
                 πίσω; Επειδή                                                 τόδρομο,  αποδεικνύεται  πολύ  διασκε-
                ο χώρος είναι      Μπροστά όμως, τα πράγματα είναι σα-
                   στενός, θα    φώς καλύτερα. Πρώτη εντύπωση: το UX          δαστικό.
                    πρέπει να                                                   Αυτό  οφείλεται  επίσης  στο  γεγονός
                  λυγίσετε τα    είναι κι αυτό πολυτελές. Όπου κι αν αγ-      ότι οι 1,8 τόνοι του βάρους του δεν εί-
                   πόδια σας.    γίξει κανείς το χέρι του, θα αισθανθεί       ναι πολλοί για ένα τέτοιο ηλεκτροκίνητο
                                 πως όλα είναι φίνα και αφρώδη, τα δερ-
               Ο χώρος                                                        SUV.  Τα 315 χιλιόμετρα, που υπόσχεται
               αποσκευών;        μάτινα καθίσματα είναι ραμμένα στο χέ-       η Lexus, ως τιμή μέγιστης αυτονομίας
               Με 367 λίτρα      ρι, αλλά και πως τίποτα δεν κουδουνί-        σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, που είναι
               είναι μικρός,     ζει και δεν τρίζει.
               κάτι που                                                       περισσότερο ρεαλιστική, είναι σίγουρα
               οφείλεται           Εύκολα  μπορεί  να  παρατηρήσει  κα-       εφικτά με ένα προσεκτικό στιλ οδήγη-
               και στην          νείς πως με αυτό το αυτοκίνητο η Lexus       σης και σε αυτό συντελεί και η αερόψυ-
               κεκλιμένη στο     θέλει να «παίξει» στην ανώτερη κατη-
               πίσω μέρος                                                     κτη μπαταρία.
               οροφή.            γορία.                                         Από την πλευρά της, η Lexus υποστη-
                                                                              ρίζει πως έτσι τηρείται η υπόσχεσή της

                                                                              για την ισχύ και τη διάρκεια ζωής της
                                                                              μπαταρίας.
                                                                                Επιπλέον, τοποθέτησε σε κάθε μονά-
                                                                              δα της μπαταρίας ένα στοιχείο θέρμαν-
                                                                              σης, ώστε η αυτονομία να μην περιορί-
                                                                              ζεται  όταν  επικρατούν  κρύες  καιρικές
                                                                              συνθήκες.  Όπως  προαναφέρθηκε,  άλ-

                                                                              λωστε, τα 315 χιλιόμετρα δεν είναι πια
                                                                              το  παν,  με  δεδομένο  ότι  άλλοι  κατα-
                                                                              σκευαστές μπορούν να διανύσουν πε-
                                                                              ρισσότερα.
                                                                                Και, λίγο πριν από το τέλος, υπάρχουν
                                                                              και οι δυνατότητες φόρτισης. Σε μια οι-
                                                                              κιακή πρίζα, για να φορτιστεί η μπατα-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-21-12-20.indd   26                                                                    18/12/2020   1:38:36
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32