Page 31 - e-agora 21-12-2020
P. 31
n n n n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ
Kia Rio 1.0 T-GDI mild hybrid & Kia Stonic 1.0 T-GDI mild hybrid
Η KIA εξηλεκτρίζει ΕΝΤΥΠΩΣΗ
ΠΡΩΤΗ
και τα μικρά της!
Τι μας άρεσε
και τι όχι
Stonic: Ταιρια-
στή η τεχνολο-
γία, εκτεταμένος ο
εξοπλισμός και τα
συστήματα υποβο-
ήθησης του οδη-
γού, ενώ καλοί εί-
ναι και οι χώροι.
Rio: Κορυφαία
στην KIA η επταε-
τής εγγύηση. Στην
εξοπλιστική εκδο-
χή GT Line η εμ-
φάνιση είναι κομ-
ψή και δυναμική.
Οι Κορεάτες ετά από τα Sorento, Sportage και χνολογία (δηλαδή, η ηλεκτρικά ελεγχόμενη
εξοπλίζουν Ceed σειρά πήραν επίσης τα Rio τεχνολογία του συμπλέκτη) κρίνει κατάλλη-
τώρα και τα Μκαι Stonic για να υιοθετήσουν την λο, διαχωρίζει τη λειτουργία του κινητήρα και
μικρά μοντέλα υβριδική τεχνολογία. Πού έγκειται, όμως, η του κιβωτίου ταχυτήτων, απενεργοποιώντας
τους, Rio και καινοτομία; Τα Rio και Stonic είναι τα πρώτα αμέσως το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο, αλ-
mild hybrid βενζινοκίνητα μοντέλα της KIA, λά παραμένοντας στην καταλληλότερη σχέση
Stonic, με την αφού οι προαναφερθείσες, μεγαλύτερες προ- μετάδοσης, ενώ, στη συνέχεια, ακολουθεί το
οικονομική τάσεις συνδυάζουν την τεχνολογία εξοικονό- “sailing”. Τα πάντα λειτουργούν σχεδόν ανε-
-ως προς την μησης καυσίμου με έναν diesel κινητήρα. παίσθητα μεταξύ 4ης και 6ης σχέσης έως και
κατανάλωση- τα 125 km/h. Ποιος είναι ο στόχος; Σαφώς, να
mild hybrid Με χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς περιοριστεί η κατανάλωση καυσίμου, καθώς
τεχνολογία. συμπλέκτη! και οι εκπομπές καυσαερίων, μια και πλέον
κάθε γραμμάριο CO2 έχει μεγάλη σημασία
σε συνεργασία Το καινοτόμο χειροκίνητο κιβώτιο iMT,
με το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην mild για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Όι επί-
hybrid έκδοση του Ceed, βρίσκει πλέον εφαρ- σημα καταχωρημένες διαφορές κατανάλω-
μογή και στο Rio. Όπου η clutch-by-wire τε- σης μεταξύ της βενζινοκίνητης έκδοσης (επί-
σης ισχύος 120 PS, αλλά χωρίς κιβώτιο iMT)
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-21-12-20.indd 30 18/12/2020 1:41:02