Page 33 - e-agora 21-12-2020
P. 33
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Kia Rio 1.0 T-GDI mild hybrid & Kia Stonic 1.0 T-GDI mild hybrid
Αν η οθόνη
σάς φαίνεται
μικρή, εκτός
από 7 ιντσών
διατίθεται
και με 8.
Στο πλαίσιο
του face-
lift, πάντως,
το σύστημα
ανανεώθηκε
στο σύνολο
του σημαντικά.
KIA RIO 1.0 T-GDI MILD HYBRID GT LINE
και της νέας mild hybrid με βενζινοκινητήρα Κινητήρας Τρικύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
998 cm3
είναι οι εξής: περίπου 0,6 λίτρα για το Rio με Κυβισμός (120 PS) στις 6.000 σ.α.λ.
Ισχύς 88 kW
το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και περί- Μέγ. ροπή 172 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ.
που 0,5 λίτρα για το Stonic με το αυτόματο Μετάδοση/κιβώτιο στους μπροστινούς τροχούς/
χειροκίνητο, 6 σχέσεων
κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων. Βέ- Μ/Π/Υ 4.070/1.725/1.450 mm
βαια, μία λεπτομερής δοκιμή από την πλευρά Βάρος (κενό) 1.205 kg
μας θα διευκρινίσει αν οι δύο παραπάνω τι- Χώρος αποσκευών 325-1.103 l
μές κατανάλωσης μπορούν πράγματι να επι- 0-100 km/h 10,2 δευτ.
190 km/h
τευχθούν στην καθημερινότητα. Τελική ταχύτητα 4,5 super αμόλυβδη (WLTP)
Κατανάλωση
Τα αυτοκίνητα δείχνουν πως είναι ικανοποι- Εκπομπές ρύπων CO2 103 g/km
ητικά εξοπλισμένα με τον 1.0Τ κινητήρα 120 Τιμή από 16.290 ευρώ (η έκδοση 1.0Τ των 100 ίππων)
PS, όταν κινούνται μέσα στην πόλη, σε αντί- ισχύος δεν αποδεικνύονται αρκετά. Ωστόσο
θεση με τον αυτοκινητόδρομο, όπου γίνεται στην ουσία αυτή η «υστέρηση» δεν είναι κά-
σαφώς αισθητό ότι τα παραπάνω αποθέματα ποια σπουδαία υπόθεση, αφού η mild hybrid
τεχνολογία και το κιβώτιο iMT κατασκευά-
στηκαν, προκειμένου να απελευθερώνουν
μέσα μας τον… «τσιγκούνη», και όχι για να
μας ενθαρρύνουν να… καταρρίψουμε νέα
ρεκόρ ταχύτητας.
Ο διαθέσιμος
χώρος στα Rio
και Stonic
είναι σχεδόν
ίδιος. Πάντως,
ακόμα και με
ύψος 1,90 μ.
μπορείτε να
καθίσετε πίσω
αρκετά χαλαρά. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-21-12-20.indd 32 18/12/2020 1:39:48 μμ