Page 35 - e-agora 21-12-2020
P. 35
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Kia Rio 1.0 T-GDI mild hybrid & Kia Stonic 1.0 T-GDI mild hybrid
Το κατώφλι του χώρου αποσκευών
του Stonic στα 77 cm είναι πολύ ψηλό.
Τουλάχιστον, δε σχηματίζεται σκαλοπάτι
στο δάπεδο του ίδιου χώρου, όταν
αναδιπλώνεται η πίσω σειρά καθισμάτων.
Σχεδόν Οδηγώντας κακοτεχνίες των αστικών δρόμων με αρκε-
πανομοιότυπο
με την πρώτη Και τι αίσθηση παρέχει στον οδηγό αυτή η τή επιτυχία, προφέροντας άνεση στους επι-
ματιά, αν τεχνολογία κατά την οδήγηση; Αφού απο- βάτες τους.
και το Rio
δείχνει λίγο μακρυνθεί το δεξί πόδι από το αντίστοιχο KIA STONIC 1.0 T-GDI MILD HYBRID PLATINUM
καλύτερο πεντάλ, ξεκινά σχεδόν ταυτόχρονα η ανά- EDITION
σε ορισμένα κτηση ενέργειας. Το πλήρωμα του αυτοκι-
σημεία σε Κινητήρας Τρικύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
σχέση με το νήτου τα αισθάνεται όλα αυτά όπως κατά Κυβισμός 998 cm3
Stonic. το συνηθισμένο «φρένο του κινητήρα» (ξέ- Ισχύς 88 kW (120 PS) στις 6.000 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
200 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ.
ρετε, το έχετε σίγουρα «βιώσει» κι εσείς, Μετάδοση/κιβώτιο στους μπροστινούς τροχούς/αυτόματο,
παίρνοντας το πόδι σας από το δεξί πεντάλ, διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
χωρίς να απεμπλέξετε σχέση), απλά στη Μ/Π/Υ 4.140/1.760/1.520 mm
1.260 kg
Βάρος (κενό)
συγκεκριμένη περίπτωση, με την ανάκτη- Χώρος αποσκευών 352-1.155 l
ση, παράγεται ενέργεια για την μπαταρία 0-100 km/h 10,4 δευτ.
του υβριδικού συστήματος. Από εκεί και Τελική ταχύτητα 185 km/h
πέρα, Rio και Stonic, έχοντας μαλακή ρύθ- Κατανάλωση 4,7 super αμόλυβδη (WLTP)
CO2 107 g/km
Εκπομπές ρύπων
μιση στην ανάρτηση, αντιμετωπίζουν τις Τιμή 21.590 ευρώ
Συμπέρασμα
Αν η mild hybrid τεχνολογία μειώνει ση-
μαντικά και στην πράξη την κατανάλωση
των Rio και Stonic, μένει να το δούμε στη
σχετική δοκιμή μας. Πάντως, μάς αρέσει
το ηλεκτρικά ελεγχόμενο χειροκίνητο σύ-
στημα μετάδοσης χάρη στη διακριτική λει-
τουργία του. Σε κάθε περίπτωση είναι μια
ταιριαστή προσθήκη στο ήδη καλό «πακέ-
το» των Rio και Stonic. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-21-12-20.indd 34 18/12/2020 1:41:50 μμ