Page 23 - e-agora 25-01-21
P. 23
n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid 225PS
Κάτω από
το καπό
βρίσκεται
ένας τετρα-
κύλινδρος
κινητήρα
χωρητι-
κότητας 1.598
κ.εκ. της
οικογένειας
«PureTech»,
ο οποίος
αποδίδει
180 ίππους.
Βέβαια, με
την σύμπραξη
του ηλεκτρο-
κινητήρα
προκύπτει
συνδυαστική
ισχύς 225
ίππων.
Στον δρόμο: Ισχυρό, αλλά οδήγηση, το «Hybrid» που ενεργοποι-
με έμφαση στην άνεση εί το θερμικό μοτέρ όταν είναι απαραί-
τητο και το «Sport», όπου οι 225 είναι
Μπορεί το Plug-In υβριδικό Citroen C5 άμεσα διαθέσιμοι μόλις ο οδηγός βυθί-
Aircross να είναι ένα ισχυρό SUV με 225 σει το γκάζι στο πάτωμα.
ίππους, αλλά η οδηγική του συμπεριφο- Η τιμή του προσθιοκίνητου Plug-In
ρά παραπέμπει σε ένα όχημα, όπου κατά υβριδικού Citroen C5 Aircross με τους
την εξέλιξη δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση 225 ίππους ξεκινά από τα 43.500 ευ-
στην άνεση, παρά στον «sportive» χαρα- ρώ και η διατήρηση των εκπομπών CO2
κτήρα. Σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης, τα στα μόλις 32 γρ./χλμ. μηδενίζει το κό-
φαινόμενα υποστροφής δεν αργούν να στος των τελών κυκλοφορίας.
εμφανιστούν, ωστόσο το «set-up» της
ανάρτησης προσφέρει εξαιρετική ποιότη-
τα κύλισης και μοναδική άνεση, αποσβέ- Συμπέρασμα
νοντας υποδειγματικά τις ανωμαλίες του Το Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid εί-
οδοστρώματος. Οι αλλαγές του κιβωτίου ναι ασυναγώνιστο σε τομείς, όπως η άνε-
ταχυτήτων είναι άμεσες, τα paddles δί- ση και η ποιότητα κύλισης. Η τιμή του εί-
νουν μία «διαφορετική νότα» στους λά- ναι ανταγωνιστική για την κατηγορία του,
τρεις της οδήγησης, ενώ επιλέγοντας το δεδομένου ότι μιλάμε για ένα C-SUV που
«B», η ανάκτηση ενέργειας ελαχιστοποιεί μπαίνει στην πρίζα, ενώ τα 55 χλμ. ηλε-
την χρήση του φρένου, ειδικά στις εκτός κτρικής αυτονομίας αρκούν ώστε να ελα-
πόλεις διαδρομές. Ο οδηγός μπορεί να χιστοποιηθούν τα καθημερινά έξοδα μετα-
επιλέξει ανάμεσα σε τρία προφίλ οδήγη- κίνησης. v
S σης, το «Electric» για αμιγώς ηλεκτρική
23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-25-01-21.indd 23 22/1/2021 12:11:39 π