Page 23 - e-agora 25-01-21
P. 23

n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid 225PS


                                                                                                           Κάτω από
                                                                                                           το καπό
                                                                                                           βρίσκεται
                                                                                                           ένας τετρα-
                                                                                                           κύλινδρος
                                                                                                           κινητήρα
                                                                                                           χωρητι-
                                                                                                           κότητας 1.598
                                                                                                           κ.εκ. της
                                                                                                           οικογένειας
                                                                                                           «PureTech»,
                                                                                                           ο οποίος
                                                                                                           αποδίδει
                                                                                                           180 ίππους.
                                                                                                           Βέβαια, με
                                                                                                           την σύμπραξη
                                                                                                           του ηλεκτρο-
                                                                                                           κινητήρα
                                                                                                           προκύπτει
                                                                                                           συνδυαστική
                                                                                                           ισχύς 225
                                                                                                           ίππων.
               Στον δρόμο: Ισχυρό, αλλά                       οδήγηση,  το  «Hybrid»  που  ενεργοποι-
               με έμφαση στην άνεση                           εί το θερμικό μοτέρ όταν είναι απαραί-
                                                              τητο και το «Sport», όπου οι 225 είναι
                 Μπορεί το Plug-In υβριδικό Citroen C5        άμεσα διαθέσιμοι μόλις ο οδηγός βυθί-
               Aircross να είναι ένα ισχυρό SUV με 225        σει το γκάζι στο πάτωμα.
               ίππους, αλλά η οδηγική του συμπεριφο-           Η  τιμή  του  προσθιοκίνητου  Plug-In
               ρά παραπέμπει σε ένα όχημα, όπου κατά          υβριδικού Citroen C5 Aircross με τους
               την εξέλιξη δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση           225  ίππους  ξεκινά  από  τα  43.500  ευ-
               στην άνεση, παρά στον «sportive» χαρα-         ρώ και η διατήρηση των εκπομπών CO2
               κτήρα. Σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης, τα          στα μόλις 32 γρ./χλμ. μηδενίζει το κό-

               φαινόμενα  υποστροφής  δεν  αργούν  να         στος των τελών κυκλοφορίας.
               εμφανιστούν,  ωστόσο  το  «set-up»  της
               ανάρτησης προσφέρει εξαιρετική ποιότη-
               τα κύλισης και μοναδική άνεση, αποσβέ-         Συμπέρασμα
               νοντας υποδειγματικά τις ανωμαλίες του          Το Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid εί-
               οδοστρώματος. Οι αλλαγές του κιβωτίου          ναι ασυναγώνιστο σε τομείς, όπως η άνε-
               ταχυτήτων  είναι  άμεσες,  τα  paddles  δί-    ση και η ποιότητα κύλισης. Η τιμή του εί-

               νουν  μία  «διαφορετική  νότα»  στους  λά-     ναι ανταγωνιστική για την κατηγορία του,
               τρεις της οδήγησης, ενώ επιλέγοντας το         δεδομένου ότι μιλάμε για ένα C-SUV που
               «B», η ανάκτηση ενέργειας ελαχιστοποιεί        μπαίνει στην πρίζα, ενώ τα 55 χλμ. ηλε-
               την χρήση του φρένου, ειδικά στις εκτός        κτρικής αυτονομίας αρκούν ώστε να ελα-
               πόλεις  διαδρομές.  Ο  οδηγός  μπορεί  να      χιστοποιηθούν τα καθημερινά έξοδα μετα-
               επιλέξει ανάμεσα σε τρία προφίλ οδήγη-         κίνησης. v

  S            σης, το «Electric» για αμιγώς ηλεκτρική

                                                   23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-25-01-21.indd   23                                                                    22/1/2021   12:11:39 π
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28