Page 28 - e-agora 25-01-21
P. 28
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi Q8 60 TFSI e
Σε σύγκριση
με το
τεχνολογικά
συγγενές του,
Q7, το Q8
είναι ακόμα
πιο... ζωηρό
στο δρόμο.
παρέχοντας ταυτόχρονα ακριβή πληρο- ού πεντάλ, θα ευχαριστήσει τον οδηγό
φόρηση με το τιμόνι του, ενώ η εξαιρετι- του ακόμα περισσότερο και από το βρυ-
κή αερανάρτηση διατηρεί τις κακοτεχνίες χηθμό του V6, όταν του ζητά κανείς την
του οδοστρώματος εκεί, που ανήκουν κα- πλήρη ισχύ του.
νονικά: έξω από το Q8.
Χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση, Συμπέρασμα
ο turbo βενζινοκινητήρας αντιδρά στις
εντολές του δεξιού πεντάλ τόσο άμε- Ακόμα κι αν η εξοικονόμηση καυσίμου
σα, όσο ποτέ στο παρελθόν μόνος του. με τη βοήθεια του ηλεκτρικού κινητήρα
Εκτός από την ορμή των 700 Nm και των δεν «παίζει» σημαντικό ρόλο σε αυτήν
462 PS, που μας... σπρώχνουν στα καθί- την κατηγορία τιμών, το PHEV-concept
σματα μας στο 60 TFSI e, είναι εντυπω- πείθει, αφού κινείται ηλεκτρικά αθό-
σιακή η ομαλότητα, με την οποία εναλ- ρυβα μέσω στην πόλη και έξω από αυ-
λάσσεται η λειτουργία του μηχανικού τή, επιδεικνύοντας ισχύ και αυτονομία.
συνόλου του συγκεκριμένου Q8 μετα- Ωστόσο, το Q8 60 TFSI e απλά δεν μπο-
ξύ της βενζινοκίνησης και της ηλεκτρο- ρεί να υπολογίζει στην επιδότηση των
κίνησης. Όπου η ηρεμία και η ησυχία, ηλεκτρικών οχημάτων. Γι’ αυτό και είναι
με την οποία μπορεί να κινηθεί ταχύτα- πολύ ακριβό. v
τα μετά από το πλήρες πάτημα του δεξι-
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-25-01-21.indd 28 22/1/2021 12:13:03 π