Page 26 - e-agora 25-01-21
P. 26
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi Q8 60 TFSI e
Cockpit με
τρεις οθόνες;
Οι ενδείξεις
της υβριδικής
λειτουργίας του
συγκεκριμένου
Q8
εμφανίζονται
στην κεντρική
οθόνη,
οι οποίες
μπορούν να
χειριστούν διά
της αφής.
TFSI e της δοκιμής μας. Με επιπλέον χρέ-
ωση (ενδεικτικά 17.900 ευρώ στη Γερμα-
νία), εκτός από τις διαφορετικές ρυθμίσεις
του ίδιου τεχνολογικού υλικού, μπορείτε να
αποκτήσετε και τον πιο εξελιγμένο εξοπλι-
σμό, που περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα.
Οδηγώντας
Σε σύγκριση με το τεχνολογικά συγγε-
Οι χώροι
μπροστά είναι... νές του, Q7, το Q8 είναι ακόμα πιο... ζω-
βασιλικοί, ενώ ηρό στο δρόμο, καθώς κινείται με άνεση,
και στο πίσω
μέρος είναι AUDI Q8 60 TFSI E
άνετοι. Παρά το Κινητήρας V6, turbo βενζίνης, εμπρός κατά το
coupé σχήμα διαμήκη άξονα + ηλεκτροκινητήρας
του, το Q8 είναι Κυβισμός 2.995 cm3
μεγάλο. Iσχύς συνολικά 340 kW (462 PS)
Μέγ. ροπή συνολικά 700 Nm
Μετάδοση/κιβώτιο σε όλους τους τροχούς/
αυτόματο, 8 σχέσεων
Μ/Π/Υ 4.986/1.995/1.705 mm
δόσεις: Ανάλογα με την ρύθμιση των ηλε- Βάρος (καθαρό) 2.515 kg
κτρονικών, τα 340 PS του εξακύλινδρου Χώρος αποσκευών 505-1.625 l
turbo βενζινοκινητήρα και τα 136 PS του 0-100 km/h 5,4 δευτ.
ηλεκτρικού κινητήρα δρουν από κοινού και Τελική ταχύτητα 240 km/h
Kατανάλωση 2,8 l super αμόλυβδη + 22,6 kWh/100 km
παράγουν συνδυαστική ισχύ είτε 381 PS Εκπομπές καυσαερίων CO2 62 g/km
στο Q8 55 TFSI e είτε 462 PS στο Q8 60 Τιμή από 109.900 ευρώ (στην Ελλάδα) S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-25-01-21.indd 26 22/1/2021 12:12:54 π