Page 34 - e-agora 01-02-21
P. 34
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ BMW X3 xDrive30i vs Audi Q5 45 TFSI
Quattro vs Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo
Ζωντανή Μέτριο
οντότητα, επίπεδο
δυναμικός ποιότητας
κινητήρας, καλά κατασκευής και
καθίσματα, μέτρια ορατότητα,
επομένως ένα η υψηλότερη
πραγματικό κατανάλωση μεταξύ
αυτοκίνητο του των SUV αυτής της
οδηγού. σύγκρισης.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΙΣΧΥΣ σημαίνει και περισ-
σότερη διασκέδαση; Σίγουρα ναι και η
πιο ισχυρή Stelvio ενθαρρύνει τον οδη-
γό της σε ένα θυελλώδη ρυθμό. Υπο-
κειμενικά, έχει μεγαλύτερη πυγμή σε
Συνηθισμένα και καλά τα στρογγυλά,
αναλογικά όργανα. Μια ομάδα σχέση με τους αντιπάλους της, κάτι που
περιστροφικών χειριστηρίων βρίσκεται μεταφράζεται σε ταχύτερους χρόνους
στην κεντρική κονσόλα. στις διαδικασίες της επιτάχυνσης στο
Παρά την ΦΡΕΝΑ ΠΟΥ πλαίσιο των μετρήσεων.
αγωνιστικού ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ Το μαλακό και με απροσδόκητα καλή
τύπου συμπε- Το καλύτερο
ριφορά, η σύστημα απόκριση τιμόνι κάνει το ιταλικό μοντέ-
Stelvio μπορεί πέδησης λο να δείχνει πιο πρόθυμο να στρίψει.
να είναι και της δοκιμής. Επιπλέον, τα καθίσματα συγκρατούν
πρακτική. Αυτά τα
Ο χώρος δισκόφρενα, σφιχτά το σώμα στους γοφούς και στο
αποσκευών όντας πάνω μέρος του, τα φρένα της Stelvio
έχει όγκο ζεστά, παραπέμπουν σε άγκυρες, ενώ εί-
525 λίτρων. κάνουν τις ναι πολύ διασκεδαστικό να αλλάζετε
Δυνατή δαγκάνες
ανάσα: Ο τους να... εσείς τις σχέσεις του αυτόματου κιβω-
2.0 MultiAir δαγκώνουν τίου οκτώ ταχυτήτων από τα γιγαντιαία
κινητήρας με με paddles πίσω από το τιμόνι, παρότι αυ-
μέγιστη ροπή ευχαρίστηση.
400 Nm. τά δε στρέφονται δυστυχώς μαζί του.
Την ίδια στιγμή, ο δίλιτρος κινητήρας
ακούγεται αυθεντικά σπορτίφ, αλλά και
θυμωμένος, όταν βρίσκεται υπό φορτίο
και η ανάρτηση αποδεικνύεται μάλλον
μαλακή. Επιπλέον, ακού- Η Alfa
γονται τριγμοί πίσω από ζητά την
τη δεύτερη σειρά θέσε- ταχύτη-
τα, επει-
ων, ενώ η ορατότητα εί- δή είναι δια-
ναι κακή. σκεδαστική
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 34
#e-agora-themata-01-02-21.indd 34 29/1/2021 11:42:23 π