Page 36 - e-agora 01-02-21
P. 36

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ BMW X3 xDrive30i vs Audi Q5 45 TFSI
                                                           Quattro vs Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo
               BMW X3 xDrive 30i                                 Ένας πολύχρωμος κόσμος στην BMW, με το cockpit σε
                                                                    ψηφιακή αναπαράσταση και την καλά τοποθετημένη
                                                                                                        κεντρική οθόνη.

                    Σταθερή οδική         Ο πιο αδύναμος
                    συμπεριφορά,          κινητήρας
               εξαιρετικό κιβώτιο    της δοκιμής με τις
               ταχυτήτων,            χειρότερες επιδόσεις,
               σαφές con-            όχι βολική η
               cept λειτουργίας      πρόσβαση στην πίσω
               συστημάτων.           σειρά καθισμάτων.

                ΜΊΑ X3, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ δείχνει πως είναι συ-
               νολικά καλά μελετημένη, όντας κατασκευα-
               σμένη απλά και προσεκτικά. Οι χώροι, η λει-
               τουργικότητα και οι μεταφορικές ικανότητες;
               Η X3 διακρίνεται και σε αυτούς τους τρεις το-
               μείς της δοκιμής μας. Ωστόσο, η BMW δεν
               επιταχύνει με την αμεσότητα των προτάσεων

               των Alfa Romeo και Audi. Εκτός των παρα-
               πάνω, ο κινητήρας της στις υψηλές στροφές
               λειτουργίας ακούγεται απρόσμενα σκληρο-       Κάτω δεξιά:
               πυρηνικός, σχεδόν σαν να βρίσκεται σε έντα-   Ο δίλιτρος,                                  ΤΕΡΑΣΤΙΑ
                                                                                                          ΕΛΑΣΤΙΚΑ
               ση. Παρά την πλειάδα δυνατοτήτων ρύθμι-       τοποθετημένος
               σης  των  μπροστινών  καθισμάτων,  οδηγός     κατά το                                      Πλούσια
                                                                                                          επένδυση
                                                             διαμήκη άξο-
               και συνοδηγός -λογικά- δε θα αισθανθούν       να, κινητήρας,                               από
               τόσο ικανοποιημένοι, όσο στο Audi. Για πα-    που έχει                                     καουτσούκ
               ράδειγμα, θα μπορούσε η εσωτερική επιφά-      μέγιστη ροπή                                 στην
                                                                                                          BMW Χ3.
                                                             350 Nm, χάρη
               νεια του υποβραχιόνιου να έχει πιο μαλακή     στη βοήθεια                                  Μπροστά
               «γέμιση». Επίσης, θέμα υπάρχει και με τον     του turbo                                    με πλάτος
               τομέα της άνεσης: Η πρόσβαση των επιβα-       (από τις 1.450                               245 mm,
                                                                                                          ενώ πίσω
               τών στις πίσω θέσεις γίνεται σχετικά δύσκο-   σ.α.λ.).                                     με διάσταση
                                                             Ο χώρος
               λα, καθώς θα πρέπει να ξεπεράσουν το τόξο     αποσκευών,                                   ακόμα και
               του θόλου των τροχών, που εξέχει σημαντι-     που ξεκινά                                   275/40 R 20.
               κά προς τα έξω. Σε αντίθεση μ’ αυτά, η BMW    από τα 550
                                                             λίτρα. Η καλύ-
               έχει  ενσωματώσει  ένα  ευχάριστα  ξεκάθα-    τερη τιμή της
               ρο concept λειτουργίας στο cockpit της X3.    δοκιμής: η

               Αντί να… χαζεύει την οθόνη με τεντωμένο       χαμηλότερη
                                                             κατανάλωση
               το βραχίονά του (όπως στο         Χωρίς       με 9,4 λίτρα/
               Q5), ο οδηγός της X3 ελέγ-        περιττά     100 χλμ.
               χει σχεδόν τα πάντα χρησι-        καλού-
                                                 δια, η X3
               μοποιώντας το συνηθισμένο     είναι ένας φί-
               διακόπτη  ρύθμισης  του  συ-  λος της καθη-
               στήματος iDrive.              μερινότητας                                                                 S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36




          #e-agora-themata-01-02-21.indd   36                                                                    29/1/2021   11:02:46 π
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41