Page 37 - e-agora 01-02-21
P. 37

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ BMW X3 xDrive30i vs Audi Q5 45 TFSI
                                                           Quattro vs Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo
               AUDI Q5 45 TFSI QUATTRO                                           Καλές επιδόσεις,      Αναποφάσιστο το

                                                                                 ευχάριστος            κιβώτιο μετά από
                                                                            κινητήρας, άνετη       kick down,υπερβολική
                                                                            ανάρτηση, ευχάριστα  η χρήση εξοπλισμού
                                                                            ήσυχο.                 διά της αφής.


                                                                              Η ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ  και αρκετά μακριά από τον
                                                                            οδηγό τοποθετημένη οθόνη αφής είναι σε με-
                                                                            γάλο  βαθμό  το  μοναδικό  μειονέκτημα,  που
                                                                            θα  θέλαμε  να  σημειώσουμε  εις  βάρος  του
                                                                            Audi. Γιατί όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι έτσι,
                                                                            όπως θα τα περίμενε κανείς σε ένα SUV, αξί-

                                                                            ας 60.000+ ευρώ. Ο κινητήρας του εξαντλεί με
                                                                            φίνο τρόπο τις διαθέσιμες στροφές λειτουργί-
                                                                            ας, αν και έχει μπόλικη δύναμη ήδη κάτω από
                                                                            τις 2.000 σ.α.λ., ενώ όσο λειτουργεί στο εύρος
                                                                            μερικού φορτίου είναι εξαιρετικά ήσυχος. Επι-
                 Ψηφιακά εναλλασσόμενα                      ΦΡΕΝΑΡΕΙ
                 όργανα και κεντρική                        ΣΤΑΘΕΡΑ         πλέον, το τιμόνι, η ανάρτηση και η ρύθμιση του
                 οθόνη, που μπορεί να                                       πλαισίου  συνυπάρχουν  εξαιρετικά  αρμονικά
                 λειτουργήσει διά της                       Το σύστημα      μεταξύ τους. Η πρόταση της Audi δίνει στους
                 αφής με το δάχτυλο.                        πέδησης
                                                            διακρίνεται     επιβάτες  της  την  αίσθηση  ότι  είναι  σε  μόνι-
                                                            για την καλή    μη βάση ξύπνια, χωρίς όμως να γίνεται νευρι-
                                           Τα δύο μέρη      αποτελεσ-
                                           της πλάτης       ματικότητά      κή και ταυτόχρονα παραμένει χαλαρή, χωρίς η
                                           των πίσω         του. Ακόμα      ανάρτησή της να παρέχει σπογγώδη αίσθηση.
                                           καθισμάτων       και μετά από    Η άνετη, αλλά και σπορτίφ οδική συμπεριφο-
                                           με το στενό      επανειλημ-
                                           μεσαίο           μένες           ρά βρίσκονται μαζί σε μία μοναδική ομόνοια,
                                           τμήμα και        προσπάθειες,    την οποία βρίσκουμε πολύ ταιριαστή. Τα καθί-
                                           τα συνολικά      εξασφαλίζει     σματα συγκρατούν τέλεια το σώμα, οι διαθέσι-
                                           510 λίτρα του    μικρές          μοι χώροι είναι οι σωστοί και η επιβίβαση και η
                                           -ελάχιστου-      αποστάσεις
                                           όγκου του        ακινητο-        αποβίβαση προς και από τη δεύτερη σειρά θέ-
                                           χώρου            ποίησης.        σεων γίνεται με μεγαλύτερη ευκολία σε σχέ-
                                           αποσκευών.                       ση με ό,τι συμβαίνει με την BMW.  Από πλευ-

                                                                            ράς οδικής συμπεριφοράς, κατά τον απότομο
                                                             Ισχυρός
                                                             και με         ελιγμό αποφυγής εμποδίου, αλλά και κατά το
                                                             πολιτισμένο    φρενάρισμα, το Q5 αποσπά τις καλύτερες βαθ-
                                                             χαρακτήρα:     μολογίες. Όσο, τέλος, για την κατανάλωση, τα
                                                             Ο 2.0 TFSI
                                                             στο Audi       περίπου 10 λίτρα είναι αποδεκτά για ένα SUV
                                                                            με αυτήν την κατηγορία ισχύος, αλλά δε θα λέ-
                                                                            γαμε πως συνάδει με τα δεδομένα της εποχής.

                                                                               Λάμπει σε συνολικό επίπεδο: το
                                                                               Q5 με τα καλά φώτα LED, που
  S                                                                            συνηθίζονται στα Audi.

                                                   37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-01-02-21.indd   37                                                                    29/1/2021   11:42:15 π
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42