Page 48 - e-agor _01-03-21
P. 48

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Explorer PHEV 457 PS





























                                 Κινητήρας: V6 κινητήρας                      5,6 δλ., επίδοση που αφήνει τους πάντες

                                 και 457 ίπποι                                άφωνους δεδομένου ότι η μάζα του αμα-
                                                                              ξώματος αγγίζει τα 2.466 κιλά.
                                   Η νέα γενιά του Ford Explorer έρχεται        Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από
                                 με μία Plug-Inυβριδική διάταξη που απο- μπαταρία  χωρητικότητας  13,6  kWh,  με
                                 τελείται από ένα V6 Ecoboost μοτέρ και  αποτέλεσμα να είναι σε θέση να κινηθεί
                                 ηλεκτροκινητήρα.  Το  θερμικό  μοτέρ  εί- αμιγώς ηλεκτρικά για 42 χλμ., όπως ανα-
                                 ναι υπερτροφοδοτούμενο, η χωρητικότη- φέρει η επίσημη αντιπροσωπεία. Η φόρτι-

                                 τά του αγγίζει τα 2.956 κ.εκ. και «συνερ- ση ολοκληρώνεται σε περίπου 6 ώρες σε
                  Στην πράξη     γάζεται» με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων.  μία τυπική πρίζα, ενώ με χρήση wallbox ο
               τα 0-100 χλμ./
                ώρα έρχονται     Κάπως έτσι, η συνολική ισχύς αγγίζει τους  χρόνος μειώνεται στις 4 ώρες. Στη διάρ-
                 σε μόλις 5,6    457 ίππους και η ροπή την τρομακτική τι- κεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι η χω-
                 δλ., επίδοση    μή των 825 Nm από τις μόλις 2.500 σ.α.λ.  ρητικότητα  των  μπαταριών  αρκεί  για  πε-
                  που αφήνει
                 τους πάντες     Η κίνηση περνά και στους δύο άξονες μέ- ρίπου 35-40 χλμ., ενώ η κατανάλωση για
                    άφωνους      σω αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων και  τα πρώτα 100 χλμ. με πλήρως φορτισμέ-
                  δεδομένου      το σύστημα τετρακίνησης i-AWD μεταβάλ- νη μπαταρία κυμαίνεται στα 5 λτ./100 χλμ
               ότι η μάζα του
                 αμαξώματος      λει  την  κατανομή  της  ροπής  στους  τρο- (3,1 λτ./100 χλμ. η εργοστασιακή). Από την
                    αγγίζει τα   χούς  μέσα  σε  μόλις  100  ms.  Στην  πρά- ώρα που η μπαταρία θα αδειάσει, η μεικτή
                  2.466 κιλά.    ξη τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις  κατανάλωση  αυξάνεται  στα  10,4  λτ./100

                                                                              χλμ. σύμφωνα με την Ford, τιμή που όπως
                                                                              διαπιστώσαμε είναι άκρως ρεαλιστική.

                                                                              Στον δρόμο: «Άρμα μάχης»

                                                                              με πολιτική αμφίεση

                                                                                Πίσω από το τιμόνι του τεράστιου Ford
                                                                              Explorer ο καθένας αισθάνεται κυριολε-
                                                                              κτικά σαν βασιλιάς. Ο τεράστιος όγκος

                                                                              του αμαξώματος κάνει αισθητή την πα-       S S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 48




          #e-agora-themata-01-03-21.indd   48                                                                    26/2/2021   11:14:26 πμ  #e-agora-themata-08-02-21.indd   47                                                            5/2/2021   11:50:28 πμ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53