Page 52 - e-agor _01-03-21
P. 52

n n n              n ΔΟΚΙΜΗ Mazda CX-30 Skyactiv-X 180 PS

               Επιδόσεις βενζίνης,




               κατανάλωση... diesel!






               Η τεχνολογία Skyactiv-X της Mazda υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση, παρά τη

               μεγάλη χωρητικότητα του κινητήρα. Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του
               Mazda CX-30 με τους 180 ίππους συνδυάζοντας οικονομία και επιδόσεις.

               Εξωτερικά, το
                  νέο Mazda
                       CX-30
                  διακρίνεται
               για την άκρως
                δυναμική του
                   σχεδίαση,
                  φιλοσοφία
                «Kodo» όπως
              την ονομάζουν
             χαρακτηριστικά
                  οι Ιάπωνες.







                                 Σχεδίαση                                     σιακό crossover, είχαμε την ευκαιρία να δοκι-

                                   Το Mazda CX-30 κατάφερε μέσα σε μικρό      μάσουμε την ισχυρή έκδοση με τον «επανα-
                                 χρονικό διάστημα να κερδίσει τις εντυπώσεις   στατικό» κινητήρα Skyactiv-X των 180 ίππων,
                 Στην πράξη,     με την σχεδίασή του, αλλά και με την τεχνο-  ο οποίος έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τεχνι-
               τα 0-100 χλμ./                                                 κής σκοπιάς.
               ώρα έρχονται      λογία Skyactiv-X του κινητήρα του. Αποτελεί    Εξωτερικά, το νέο Mazda CX-30 διακρίνε-
                    σε 9,6 δλ.   την μεσαία επιλογή στην κατηγορία των SUV
                 και η τελική    της ιαπωνικής φίρμας και τοποθετείται ανά-   ται για την άκρως δυναμική του σχεδίαση, φι-
                    ταχύτητα     μεσα στο μικρότερο CX-3 και το μεγαλύτερο    λοσοφία «Kodo» όπως την ονομάζουν χαρα-
                    φτάνει τα                                                 κτηριστικά οι Ιάπωνες. Τα εμπρός φωτιστικά
               210 χλμ./ώρα.     CX-5. Στην πρώτη μας επαφή με το εντυπω-
                                                                              σώματα είναι αρκετά λεπτά,  ενώ στο αμά-
                                                                              ξωμα που «φλερτάρει» με τα 4,4 μέτρα επι-
                                                                              κρατούν  όμορφες  καμπύλες.  Μάλιστα,  στο
                                                                              χαμηλότερο  τμήμα  του  αμαξώματος  υπάρ-
                                                                              χουν πλαστικές επενδύσεις που τονίζουν την
                                                                              «crossover» διάσταση του μοντέλου.

                                                                              Εσωτερικό


                                                                                Περνώντας στο εσωτερικό, είναι ορατή η
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-01-03-21.indd   52                                                                    26/2/2021   11:16:31 πμ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56