Page 54 - e-agor _01-03-21
P. 54

n ΔΟΚΙΜΗ Mazda CX-30 Skyactiv-X 180 PS
                                                                                                                                  n n n

                                                                                                          Κάτω από
                                                                                                          το καπό
                                                                                                          συναντάμε ένα
                                                                                                          τετρακύλινδρο
                                                                                                          μοτέρ
                                                                                                          χωρητικότητας
                                                                                                          1.998 κ.εκ., το
                                                                                                          οποίο αποδίδει
                                                                                                          180 ίππους
                                                                                                          και 224 Nm
                                                                                                          ροπής στις
                                                                                                          3.000 σ.α.λ.,
                                                                                                          ενώ η σχέση
                                                                                                          συμπίεσής του
                                                                                                          φτάνει το 15:1.






               Όσον αφορά την κατανάλωση, είναι το δυ-       Η  τιμή  του  Mazda  CX-30  ξεκινά  από  τα
               νατό  σημείο  του  συγκεκριμένου  κινητήρα,   24.796 ευρώ στην βασική έκδοση βενζίνης.
               με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοι-     Στην περίπτωση του Skyactiv-X των 180 ίπ-
               νώνει 4,6 λτ./100 χλμ. και τον υπολογιστή   πων η τιμή αγγίζει τα 29.878 ευρώ, ενώ για
               ταξιδίου μας να δείχνει κάτω 7 λτ./100 χλμ.   την πλούσια έκδοση δοκιμής με το χειροκί-
               σε μεικτές συνθήκες οδήγησης στη διάρκεια   νητο κιβώτιο αυξάνεται στα 33.003 ευρώ.
               της δοκιμής.                                MAZDA CX-30 SKYACTIV-X 180 PS
                                                               Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.998/4 σε σειρά
               Στον δρόμο: Ένα SUV που                        Καύσιμο                    Βενζίνη + Ρεύμα
               «αγαπάει» τις στροφές                          Ισχύς (ίπποι)                      180
                                                                                                 224
                                                              Ροπή (Nm)
                                                              Κιβώτιο/μετάδοση        χειροκίνητο/μπροστά
                 Οδηγώντας το Mazda CX-30 θα διαπιστώ-        Start/Stop                          ΝΑΙ
               σει κανείς ότι πρόκειται για ένα SUV που ξε-   0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  9,6
               χωρίζει για τη δυναμική του συμπεριφορά. Το    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          204
                                                                                                  4,6
               τιμόνι είναι άμεσο και μεταφέρει στον οδηγό    Κατανάλωση (λτ/100χλμ)             133
                                                              Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)
               την απαραίτητη πληροφόρηση και τα φρένα        Χώρος αποσκευών (λίτρα)            430
               δείχνουν ακούραστα. Ο κινητήρας θα προ-        Τιμή από                         29.878

               σφέρει  τη  γραμμική  του  δύναμη  στις  υψη-
               λές στροφές, μιας και η ροπή χαμηλά δεν     Συμπέρασμα
               θα ενθουσιάσει σε καμία περίπτωση. Σε αυ-     Στην  εποχή  του  «downsizing»  και  των
               τό το χαμηλό εύρος λειτουργίας, όμως, η κα-  συστημάτων  υπερπλήρωσης,  οι  Ιάπωνες
               τανάλωση μπορεί να μειωθεί σημαντικά. Ως    ακολουθούν την διαφορετική οδό στην πε-
               προς τη ρύθμιση της ανάρτησης, είναι σφικτή   ρίπτωση του Mazda CX-30. Το αποτέλεσμα
               όσο πρέπει ώστε να μην παρατηρούνται έντο-  είναι ότι πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο
               νες κλίσεις στις αλλαγές πορείας, αλλά και να   αυτοκίνητο με κορυφαία ποιότητα, οδηγική

               προσφέρει  πολύ  καλή  άνεση  ανεξαρτήτου
               ποιότητας οδοστρώματος.                     συμπεριφορά και κατανάλωση.   v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-01-03-21.indd   54                                                                    26/2/2021   11:16:42 πμ
   49   50   51   52   53   54   55   56