Page 29 - e-agora 15-03-21
P. 29
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi e-tron GT
Ο ηλεκτρο-
ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ: ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΟ E-TRON; κινητήρας
στον
Εκκίνηση φόρτισης με την μπαταρία στο 81% και η αυτονομία στα 312 km. Αρ- μπροστινό
25% της χωρητικότητάς της, υπολειπόμε- χικά, η ισχύς της φόρτισης ήταν για λί- άξονα
νη αυτονομία: 66 km. γη ώρα 253 kW και αργότερα μεταξύ 150 αποδίδει 238
PS και αυτός
Μετά από 25 λεπτά: η μπαταρία στο και 100 kW. στον πίσω
άξονα 435 PS,
Audi e-tron GT quattro έτσι η Audi
Κινητήρας Ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα ανακοινώνει
Συνδυαστική ισχύς 350 kW (476 PS) Συμπέρασμα συνδυαστική
Μέγ. ροπή 630 Nm ισχύ 476 PS.
Χωρητικότητα μπαταρίας 93,4 kWh Το Audi e-tron είναι σαφώς ένα από τα
Μετάδοση/κιβώτιο σε όλους τους τροχούς/ καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γενικώς:
αυτόματο δύο σχέσεων
Μ/Π/Υ 4.989/1.964/1.396 mm Δείχνει υψηλής κλάσης, είναι ευχάριστο
Βάρος (καθαρό) 2.351 kg στην οδήγηση και έχει εντυπωσιακές επι-
Χώρος αποσκευών 405 l δόσεις. Τα θεμελιώδη προβλήματα της
0-100 km/h 4,1 δευτ. ηλεκτρικής τεχνολογίας, δηλαδή του βά-
Τελική ταχύτητα 245 km/h
Αυτονομία έως 488 km ρους, της αυτονομίας, της ικανότητας και
Κατανάλωση 19,9 kWh της υποδομής της φόρτισης δεν μπορεί,
Εκπομπές CO2 0 h/km φυσικά, να τα επιλύσει μόνο του. v
Τιμή από 99.800 ευρώ (στη Γερμανία)
29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-15-03-21.indd 29 12/3/2021 1:03:57