Page 32 - e-agora 15-03-21
P. 32

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mercedes EQA



                      Ανεφο-
                  διασμός σε
               ταχυφορτιστή:
               Η EQA μπορεί
                να φορτιστεί
                  με 100 kW.
                Σε αυτήν την
                  περίπτωση,
                  μέσα σε 30
                    λεπτά θα
                  έχει φτάσει
                 στο 80% της
              χωρητικότητας
               της μπαταρίας
                         της.
















                                 Με νέα πλατφόρμα                             Σχεδίαση

                                   Ο Volker Störkmann, υπεύθυνος εξέ-           Το  σχήμα  της  GLA  διατηρείται  με
                                 λιξης  μικρομεσαίων  αυτοκινήτων  στη        ελάχιστες  αλλά  φανερές  διαφορές.  Η
                                 Mercedes,  μας  είπε:  «Σχεδιάσαμε  την      Mercedes  σχεδίασε  εκ  νέου  την  πρό-
                                 πλατφόρμα  από  την  αρχή  με  ευελιξία,     σοψη,  όπου  αντί  της  γρίλιας  του  ψυ-

                                 ώστε  να  μπορούμε  να  επιλέξουμε  αρ-      γείου, υπάρχει εκεί ένα μαύρο πλαίσιο
                                 γότερα  τον  τύπο  του  κινητήρα.»  Έτσι     (black  panel)  από  πλαστικό  ανάμεσα
                                 ταιριάζει στο κάτω μέρος του πατώμα-         στους  δύο  LED  προβολείς.  Από  κάτω,
                                 τος  της  GLA  με  τους  κινητήρες  diesel   οι άνθρωποι της Mercedes έχουν εγκα-
                                 και βενζίνης και η EQA 250 με τον ηλε-       ταστήσει ένα κλείστρο ελέγχου ψύξης,
                                 κτροκινητήρα  των  190  PS  στον  μπρο-      το οποίο ανοίγει, όταν ο ηλεκτροκινητή-

                  Μία πλατ-      στινό άξονα, τη μετάδοση της κίνησης         ρας χρειάζεται μια ανάσα καθαρού αέ-
                  φόρμα          στον  μπροστινό  άξονα  και  το  «πακέτο     ρα.
                  για όλων       ενέργειας», που αποτελείται από πέντε          Ο συντελεστής οπισθέλκουσας cW εί-
                  των ειδών      μονάδες  μπαταριών  ιόντων  λιθίου  με       ναι 0,28, τιμή, που είναι πολύ μικρή για
               τους κινητή-      200 κυψέλες και χρησιμοποιήσιμο πε-          ένα τόσο ογκώδες και βαρύ αυτοκίνη-
               ρες: Η EQA        ριεχόμενο 66,5 kWh. Φυσικά, αυτό έχει        το. Στο πίσω μέρος, η πινακίδα κυκλο-
               έχει πολλά        αντίκτυπο στο βάρος: η EQA 250 ζυγί-         φορίας έχει μετακινηθεί προς τα κάτω
               κοινά με την      ζει 2.040 κιλά, δηλαδή 500 περισσότε-        στον προφυλακτήρα και λίγο πιο ψηλά
               GLA, εκτός
               από τον κινη-     ρα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη συγ-         μπορούμε να δούμε ένα μεγάλο αστέρι
               τήρα              γενή της, την GLA 250.                       και μια συνεχή λωρίδα φώτων.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-15-03-21.indd   32                                                                     12/3/2021   1:05:51
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37