Page 32 - e-agora 15-03-21
P. 32
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mercedes EQA
Ανεφο-
διασμός σε
ταχυφορτιστή:
Η EQA μπορεί
να φορτιστεί
με 100 kW.
Σε αυτήν την
περίπτωση,
μέσα σε 30
λεπτά θα
έχει φτάσει
στο 80% της
χωρητικότητας
της μπαταρίας
της.
Με νέα πλατφόρμα Σχεδίαση
Ο Volker Störkmann, υπεύθυνος εξέ- Το σχήμα της GLA διατηρείται με
λιξης μικρομεσαίων αυτοκινήτων στη ελάχιστες αλλά φανερές διαφορές. Η
Mercedes, μας είπε: «Σχεδιάσαμε την Mercedes σχεδίασε εκ νέου την πρό-
πλατφόρμα από την αρχή με ευελιξία, σοψη, όπου αντί της γρίλιας του ψυ-
ώστε να μπορούμε να επιλέξουμε αρ- γείου, υπάρχει εκεί ένα μαύρο πλαίσιο
γότερα τον τύπο του κινητήρα.» Έτσι (black panel) από πλαστικό ανάμεσα
ταιριάζει στο κάτω μέρος του πατώμα- στους δύο LED προβολείς. Από κάτω,
τος της GLA με τους κινητήρες diesel οι άνθρωποι της Mercedes έχουν εγκα-
και βενζίνης και η EQA 250 με τον ηλε- ταστήσει ένα κλείστρο ελέγχου ψύξης,
κτροκινητήρα των 190 PS στον μπρο- το οποίο ανοίγει, όταν ο ηλεκτροκινητή-
Μία πλατ- στινό άξονα, τη μετάδοση της κίνησης ρας χρειάζεται μια ανάσα καθαρού αέ-
φόρμα στον μπροστινό άξονα και το «πακέτο ρα.
για όλων ενέργειας», που αποτελείται από πέντε Ο συντελεστής οπισθέλκουσας cW εί-
των ειδών μονάδες μπαταριών ιόντων λιθίου με ναι 0,28, τιμή, που είναι πολύ μικρή για
τους κινητή- 200 κυψέλες και χρησιμοποιήσιμο πε- ένα τόσο ογκώδες και βαρύ αυτοκίνη-
ρες: Η EQA ριεχόμενο 66,5 kWh. Φυσικά, αυτό έχει το. Στο πίσω μέρος, η πινακίδα κυκλο-
έχει πολλά αντίκτυπο στο βάρος: η EQA 250 ζυγί- φορίας έχει μετακινηθεί προς τα κάτω
κοινά με την ζει 2.040 κιλά, δηλαδή 500 περισσότε- στον προφυλακτήρα και λίγο πιο ψηλά
GLA, εκτός
από τον κινη- ρα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη συγ- μπορούμε να δούμε ένα μεγάλο αστέρι
τήρα γενή της, την GLA 250. και μια συνεχή λωρίδα φώτων.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-15-03-21.indd 32 12/3/2021 1:05:51