Page 34 - e-agora 15-03-21
P. 34
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mercedes EQA
Ο ηλεκτρο-
κινητήρας
είναι τοποθε-
τημένος
κάτω από το
μπροστινό
καπό: η EQA
250 είναι
ισχύος 190
PS και η
κίνησή της
μεταδίδεται
στους
μπροστινούς
τροχούς. Θα
ακολουθήσει
και μια
έκδοση με
περισσότερα
από 270
PS και
τετρακίνηση.
Εσωτερικό Έχει 500 κιλά επιπλέον βάρος, όπως
έχουμε ήδη αναφέρει, που ακούγονται
Γνωρίζουμε το cockpit από την GLA, πολλά και δύσκολα, αλλά ενόσω οδηγεί-
όπου όλα είναι ψηφιακά, η σύνδε- τε, έχετε καλή αίσθηση. Η EQA θυμίζει
ση με τα περισσότερα συστήματα γίνε- πιο πολύ μοντέλα μιας ολόκληρης κα-
ται διά της επαφής είτε στην οθόνη εί- τηγορίας παραπάνω, πατά «γεμάτη» στο
τε στο pad στην κεντρική κονσόλα και ο δρόμο, δεν παρουσιάζει κλίσεις, η ανάρ-
φωνητικός έλεγχος λειτουργεί εξαιρετι- τησή της είναι δεσμευτική και στρίβει με
κά. Μπορούμε, λοιπόν, να πλοηγηθούμε ακρίβεια. Μας είχε λείψει ένα μικρομε-
προς τον απομακρυσμένο κατά 700 χι- σαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τόσο καλά
λιόμετρα προορισμό μας και, άμπρα κα- χαρακτηριστικά! Στον πρώτο γύρο μας,
τάμπρα, η Mercedes έχει ήδη ετοιμάσει το πιέσαμε όσο γίνεται, γνωρίζοντας…
ένα σχέδιο φόρτισης για εμάς, λέγοντάς προσωπικά καθένα από τα 375 Nm ρο-
μας πότε και για πόση ώρα θα έπρεπε να πής. Η κατανάλωση της δοκιμής είναι
φορτίσουμε την EQA, αλλά και πού. 22 kWh, ενώ η Mercedes ανακοινώνει
Οδηγώντας 17,7 kWh, επομένως, η αλήθεια πρέπει
να βρίσκεται κάπου ενδιάμεσα. Η EQA
Τα πρώτα χιλιόμετρα με την EQA ίσα, μπορεί να φορτίσει έως και με 100 kW
που τα καταλαβαίνουμε, και αυτός είναι και, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, εί-
ένας μεγάλος έπαινος. Οι άνθρωποι της ναι σε θέση μέσα σε μισή ώρα να αυξή-
Mercedes κατασκεύασαν αυτό το αυτο- σει την ποσότητα του ρεύματός της από
κίνητο τόσο ήσυχο και τόσο άνετο. Hey, το 10 έως το 80%, με άλλα λόγια δηλα-
Mercedes, αυτή είναι η πρώτη πραγμα- δή, μία φόρτιση 30 λεπτών θα αποδώ-
τική Η(λεκτρική)-Class! S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-15-03-21.indd 34 12/3/2021 1:06:14