Page 28 - e-agora 22-03-21
P. 28
n ΟΔΗΓΟΥΜΕ BMW M3 & M4 COMPETITION
Σπορ τιμόνι
με καλή
λαβή και δύο
ξεχωριστά
προγραμ-
ματιζόμενα
πλήκτρα “Μ”.
κιβώτιο ταχυτήτων. Το τελευταίο, όμως, οποία φτάνει συνολικά στα 650 Nm.
τοποθετείται μόνο στις “normal” M3 και
Το sport M4, ισχύος 480 PS. Αναφερόμαστε, δε, Με ενισχυμένο αμάξωμα
αυτόματο
κιβώτιο στις «κανονικές» Μ3 και Μ4, επειδή πρό- Ό twin turbo κινητήρας των 3,0 λίτρων
ταξινομεί τις σφατα οδηγήσαμε τις πιο ισχυρές εκδό- (με κωδικό S58) είναι νέας εξέλιξης και
σχέσεις του σεις Competition με τα 510 PS και τα αυ-
με τη σειρά βασίζεται στον πολιτικά ορθό B58, αλλά
και με σωστή τόματα σπορ κιβώτια, 8 σχέσεων, καθώς έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για τον το-
κλιμάκωση. και την αυξημένη κατά 100 Nm ροπή, η μέα των εκδόσεων Performance. Το ίδιο
συνέβη με την προσαρμοζόμενη ανάρτη-
ση και το πλαίσιο. Το κέλυφος του αμα-
ξώματος ενισχύθηκε ειδικά στην περιο-
χή του κάτω μέρους του και του χώρου
του κινητήρα. Μόνο για αυτά υπάρχουν
38 κιλά στηριγμάτων στο όχημα. Πιο σφι-
κτή, περισσότερη και πιο ενσωματωμένη
τεχνολογία. Και, προφανώς, μία M4 σαν
αυτή δε γίνεται ελαφρύτερη. Σε σύγκριση
με έναν προκάτοχό της, που δοκιμάστηκε
πριν από δύο χρόνια, είναι πια βαρύτερη
κατά 90 κιλά. Μειονέκτημα; Θα το δούμε
στη λεπτομερή δοκιμή μας.
Για να είναι σε θέση να μεταφέρει την S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-22-03-21.indd 28 19/3/2021 12:37:24