Page 32 - e-agora 22-03-21
P. 32

n ΟΔΗΓΟΥΜΕ BMW M3 & M4 COMPETITION                                                       n n n



                                                                              σαφώς  λιγότερο  ξαφνικά.  Βλέπετε,  η
                                                                              μετάβαση από την πρόσφυση στην ολί-
                                                                              σθηση είναι εδώ πιο ήπια και πιο εύκο-
                                                                              λα  διαχειρίσιμη.  Ό  εμπρός  άξονας  μας
                                                                              ικανοποίησε  επίσης  με  την  καθορισμέ-
                                                                              νη οδική συμπεριφορά στην είσοδο της
                                                                              στροφής  και  τη  σχεδόν  καθόλου  υπο-
                                                                              στροφή. Όποιος βρεθεί με την BMW να
                                                                              περνά  τη  στροφή…  κάθετα,  πιέζοντας

                                                                              έντονα τον μπροστινό άξονα, προφανώς
                                                                              έχει υπερβάλει μαζικά στην ταχύτητα ει-
                                                                              σόδου.  Τα  ελαστικά  πλάτους  πέλματος
                                                                              275  mm  μπροστά  δεν  έχουν  επιλεγεί
                            Ο    τόχρονα  εξημερωμένη  οδική  συμπερι-
               εξακύλινδρος      φορά, η οποία προκαλεί ένα χαμόγελο          χωρίς λόγο.
                     σε σειρά                                                   Φυσικά,  όλα  αυτά  έχουν  το  κόστος
                   κινητήρας     ικανοποίησης  σε  σχεδόν  κάθε  επίπε-       τους: Η τιμή της M3 Competition στην
                      των 3,0    δο οδηγικού ταλέντου. Η οδική συμπε-
                 λίτρων με τα    ριφορά της νέας μεσαίας πρότασης της         Ελλάδα ξεκινά από τα 126.673 ευρώ και
                 480 ή τα 510                                                 η M4 Coupé Competition διατίθεται με
                          PS.    BMW με το πολλά υποσχόμενο γράμμα            τιμή, που ξεκινά από τα 129.516 ευρώ.
                                 “M” έχει γίνει πολύ πιο προβλέψιμη και
                                 πιο ελεγχόμενη. Αν η παλιά M3 ήταν πε-       Το εξαιρετικό πακέτο M-Race-Track με
                                 ρισσότερο… ύπουλου χαρακτήρα, όντας          bucket καθίσματα από άνθρακα, κεραμι-
                                 εν μέρει ασταθής στον πίσω άξονα και...      κά φρένα, το «πακέτο» M Driver και άλ-
                                 καταδικασμένη να έχει απείθαρχη πρό-         λα  μικροπράγματα,  προσφέρεται  έξτρα
                                 σφυση,  η  νέα  είναι  συγκριτικά  σαφώς     (15.500  ευρώ  στην  Γερμανία).  Ωστόσο,
                                 πιο ήσυχη. Φυσικά, μπορεί κι αυτή να               η χαρά μας δε μετριάζεται.
                                 φερθεί βίαια και να ξεκολλήσει το πί-

                                 σω μέρος της στην έξοδο μιας στρο-
                                 φής,  αλλά,  και  πάλι,  θα  το  κάνει                   Συμπέρασμα
                                                                                             Με  τη  νέα  γενιά  της  με-
                                                                                            σαίας  κατηγορίας  “M”,  οι
                                                                                            μηχανικοί  θέτουν  ένα  ση-
                  Με το                                                                     μείο αναφοράς όσον αφο-
                  ρυθμιζό-                                                                 ρά  τη  δυναμική  οδική  συ-
                  μενο έλεγ-                                                               μπεριφορά  και,  βέβαια,
                  χο πρό-
               σφυσης δέκα                                                                 δεν  τελειώσαμε  ακόμη,
               σταδίων, θα                                                                 καθώς  περιμένουμε  επί-
               βρει ο κα-                                                                   σης  τις  εκδόσεις  xDrive
               θένας τη δι-                                                                  (4x4), Cabrio και Touring
               κή του τέλεια                                                                     (station wagon). v
               ρύθμιση



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-22-03-21.indd   32                                                                    19/3/2021   12:44:49
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37