Page 32 - e-agora 22-03-21
P. 32
n ΟΔΗΓΟΥΜΕ BMW M3 & M4 COMPETITION n n n
σαφώς λιγότερο ξαφνικά. Βλέπετε, η
μετάβαση από την πρόσφυση στην ολί-
σθηση είναι εδώ πιο ήπια και πιο εύκο-
λα διαχειρίσιμη. Ό εμπρός άξονας μας
ικανοποίησε επίσης με την καθορισμέ-
νη οδική συμπεριφορά στην είσοδο της
στροφής και τη σχεδόν καθόλου υπο-
στροφή. Όποιος βρεθεί με την BMW να
περνά τη στροφή… κάθετα, πιέζοντας
έντονα τον μπροστινό άξονα, προφανώς
έχει υπερβάλει μαζικά στην ταχύτητα ει-
σόδου. Τα ελαστικά πλάτους πέλματος
275 mm μπροστά δεν έχουν επιλεγεί
Ο τόχρονα εξημερωμένη οδική συμπερι-
εξακύλινδρος φορά, η οποία προκαλεί ένα χαμόγελο χωρίς λόγο.
σε σειρά Φυσικά, όλα αυτά έχουν το κόστος
κινητήρας ικανοποίησης σε σχεδόν κάθε επίπε- τους: Η τιμή της M3 Competition στην
των 3,0 δο οδηγικού ταλέντου. Η οδική συμπε-
λίτρων με τα ριφορά της νέας μεσαίας πρότασης της Ελλάδα ξεκινά από τα 126.673 ευρώ και
480 ή τα 510 η M4 Coupé Competition διατίθεται με
PS. BMW με το πολλά υποσχόμενο γράμμα τιμή, που ξεκινά από τα 129.516 ευρώ.
“M” έχει γίνει πολύ πιο προβλέψιμη και
πιο ελεγχόμενη. Αν η παλιά M3 ήταν πε- Το εξαιρετικό πακέτο M-Race-Track με
ρισσότερο… ύπουλου χαρακτήρα, όντας bucket καθίσματα από άνθρακα, κεραμι-
εν μέρει ασταθής στον πίσω άξονα και... κά φρένα, το «πακέτο» M Driver και άλ-
καταδικασμένη να έχει απείθαρχη πρό- λα μικροπράγματα, προσφέρεται έξτρα
σφυση, η νέα είναι συγκριτικά σαφώς (15.500 ευρώ στην Γερμανία). Ωστόσο,
πιο ήσυχη. Φυσικά, μπορεί κι αυτή να η χαρά μας δε μετριάζεται.
φερθεί βίαια και να ξεκολλήσει το πί-
σω μέρος της στην έξοδο μιας στρο-
φής, αλλά, και πάλι, θα το κάνει Συμπέρασμα
Με τη νέα γενιά της με-
σαίας κατηγορίας “M”, οι
μηχανικοί θέτουν ένα ση-
Με το μείο αναφοράς όσον αφο-
ρυθμιζό- ρά τη δυναμική οδική συ-
μενο έλεγ- μπεριφορά και, βέβαια,
χο πρό-
σφυσης δέκα δεν τελειώσαμε ακόμη,
σταδίων, θα καθώς περιμένουμε επί-
βρει ο κα- σης τις εκδόσεις xDrive
θένας τη δι- (4x4), Cabrio και Touring
κή του τέλεια (station wagon). v
ρύθμιση
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-22-03-21.indd 32 19/3/2021 12:44:49