Page 30 - e-agora 22-03-21
P. 30
n ΟΔΗΓΟΥΜΕ BMW M3 & M4 COMPETITION
BMW M4 COMPETITION
Κινητήρας Εξακύλινδρος, twin turbo,
εμπρός κατά το διαμήκη άξονα
Χωρητικότητα 2.993 cm3
Ισχύς 375 kW (510 PS) στις 6.250 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή 650 Nm στις 2.750-5.500 σ.α.λ.
Μετάδοση/κιβώτιο στους πίσω τροχούς/
αυτόματο, 8 σχέσεων
Μ/Π/Υ 4.794/1.887/1.393 mm
Βάρος (κενό) 1.725 kg
Χώρος αποσκευών 440 l
0-100 km/h 3,9 δευτ.
Τελική ταχύτητα 250 km/h
Κατανάλωση 9,9 super αμόλυβδη (WLTP)
Εκπομπές 227 g CO2/km
Τιμή από 129.516 ευρώ (στην Ελλάδα)
Η οροφή ισχύ όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται στην που στο “M2” υπάρχει μια πιο σφικτή δι-
από άνθρακα
είναι stan- άσφαλτο, η BMW χρησιμοποιεί μικτά αμόρφωση με επιθετικά χαρακτηριστικά
dard σε όλες ελαστικά όχι μόνο όσον αφορά το πλά- φρεναρίσματος, ιδανικά για την επόμε-
τις M3 και τος τους, αλλά και σχετικά με τη διάμετρό νη επίσκεψή σας στο Hockenheim! Ναι,
M4. Δείχνει
όμορφη και τους. Standard είναι, λοιπόν, τα ελαστικά σωστά διαβάσατε: Όπως είναι ήδη γνω-
χαμηλώνει 18 ιντσών μπροστά και 19 ιντσών στον πί- στό από την M8, ο βαθμός απόκρισης
το κέντρο σω άξονα. Προαιρετικά διατίθεται ένα σετ των φρένων στις M3/M4 μπορεί επίσης
βάρους.
19/20 ιντσών, εμπρός/πίσω, με το δεύτε- να αλλάξει. Standard, λοιπόν, βρίσκε-
ρο να μπορεί να καλυφθεί από ελαστικά ται ένα χαλύβδινο σύστημα με δαγκάνες
Michelin Pilot Sport Cup 2, που αναγνω- έξι εμβόλων στον μπροστινό άξονα πίσω
ρίζονται από την BMW για βέλτιστη από- από τις ζάντες αλουμινίου, ενώ προαιρε-
δοση στις «ημέρες πίστας». Όμως, και τα τικά διατίθενται τα φρένα από άνθρακα
standard Pilot Sport 4 S βοηθούν επίσης και κεραμικά υλικά.
την “M” να κυριαρχήσει με το ταλέντο της
στις στροφές, τις οποίες εντοπίσαμε και Με το… πλάι
δοκιμάσαμε σε πίστα. Ό βαθμός απόκρι- Το σύστημα ελέγχου σταθερότητας μπο-
σης του κινητήρα, της σκληρότητας της ρεί, φυσικά, να απενεργοποιηθεί εντελώς
ανάρτησης, της πληροφόρησης του τι- για τους πολύ καλά εξασκημένους της κί-
μονιού και άλλοι περαιτέρω παράμετροι νησης με… το πλάι, αν και μπορεί επίσης
μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με να ρυθμιστεί σε δέκα επίπεδα μέσω του
τις προτιμήσεις του οδηγού. Μάλιστα, αυ- menu του iDrive. Με αυτόν τον τρόπο,
τές μπορούν να προσαρμοστούν διαφο- κάθε τύπος οδηγού μπορεί να καθορίσει
ρετικά, ανάλογα με τις συνθήκες της δι- τον ακριβή βαθμό, στον οποίο το σύστη-
αδρομής. Για παράδειγμα, μια κάπως πιο μα θα πρέπει να επέμβει, προκειμένου να
μαλακή ρύθμιση με ακόμα πιο άμεσο τι- τους βοηθήσει σε θέματα ασφάλειας.
μόνι για το γεμάτο στροφές επαρχιακό Στην πίστα, που γίνονται οι ασκήσεις
οδικό δίκτυο μπορεί να αποθηκευτεί στο χειρισμού ακριβείας, οι παραπάνω επι-
διακόπτη του τιμονιού “M1”, τη στιγμή, λογές οδηγούν σε μια βίαιη, αλλά ταυ- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-22-03-21.indd 30 19/3/2021 12:40:57