Page 34 - e-agora 29-03-21
P. 34
n ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ Βενζίνη VS Ρεύμα
Το κόστος
συντήρησης
του αμιγώς
ηλεκτρικού
Peugeot
e-208 αγγίζει
τα μόλις 290
ευρώ σε βάθος
5ετίας, ενώ στο
ίδιο χρονικό
διάστημα
η έκδοση
βενζίνης
απαιτεί ένα
ποσό της τάξης
των 800 ευρώ.
ηθεί η απόσβεση των χρημάτων που επιλογή για χρήση σε αστικό περιβάλ-
επενδύθηκαν για την αγορά ενός ηλε- λον και όχι μόνο. Συνεπώς το αμιγώς
κτρικού και ποια η διαφορά των εξό- ηλεκτρικό Peugeot e-208 ήταν μία εν-
δων συντήρησης σε βάθος 5ετίας. Στην διαφέρουσα επιλογή για την έρευνά
«Αγορά Αυτοκινήτου» προχωρήσαμε σε μας. Από εκεί και πέρα έπρεπε να εξε-
μία εκτενή και λεπτομερή έρευνα, συ- τάσουμε ποια έκδοση με θερμικό μο-
μπεριλαμβάνοντας όλα τα λειτουργι- τέρ θα τοποθετούνταν απέναντι. Δεδο-
κά έξοδα χρήσης, από την κατανάλωση μένου ότι πλέον οι κινητήρες βενζίνης
καυσίμου, μέχρι και το κόστος συντή- έχουν ανακτήσει την εμπορική τους πο-
ρησης σε βάθος 5ετίας, προκειμένου ρεία έναντι των πετρελαιοκινητήρων,
να διαπιστώσουμε αν μακροπρόθεσμα επιλέξαμε τον υπερτροφοδοτούμε-
συμφέρει η επιλογή ενός ηλεκτρικού νο 1,2 PureTech, έναν εξαιρετικό, τρι-
αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα που επι- κύλινδρο κινητήρα. Μάλιστα, και από
λέξαμε για αυτό το συγκριτικό είναι τα άποψη ισχύος υπάρχει μικρή διαφο-
Peugeot 208 με κινητήρα βενζίνης και ρά, με το θερμικό μοτέρ να αποδίδει
το αμιγώς ηλεκτρικό e-208. 130 ίππους και τον ηλεκτροκινητήρα
136. Όσον αφορά το σύστημα μετάδο-
Peugeot e-208 VS σης, προκειμένου να υπάρχει παρό-
Peugeot 208 130 PS μοια οδηγική αίσθηση των δύο αυτο-
EAT8: Γιατί επιλέχθηκαν κινήτων και δεδομένης της αυξημένης
τα συγκεκριμένα; πλέον ζήτησής του, το αυτόματο κιβώ-
τιο ήταν μονόδρομος. Κάπως έτσι φτά-
Το Peugeot 208 είναι ένα αυτοκίνητο σαμε στην τελική επιλογή του Peugeot
που διακρίνεται για τον ολοκληρωμένο e-208 136 PS και του Peugeot 208 1.2
χαρακτήρα του και αποτελεί εξαιρετική PureTech 130 PS EAT8, με κόστος από-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 34
#e-agora-themata-29-03-21.indd 34 26/3/2021 4:23:54 μμ