Page 34 - e-agora 29-03-21
P. 34

n ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ Βενζίνη VS Ρεύμα


                   Το κόστος
                 συντήρησης
                  του αμιγώς
                  ηλεκτρικού
                     Peugeot
                e-208 αγγίζει
                 τα μόλις 290
              ευρώ σε βάθος
              5ετίας, ενώ στο
                 ίδιο χρονικό
                    διάστημα
                    η έκδοση
                     βενζίνης
                  απαιτεί ένα
              ποσό της τάξης
               των 800 ευρώ.







                                 ηθεί  η  απόσβεση  των  χρημάτων  που  επιλογή για χρήση σε αστικό περιβάλ-
                                 επενδύθηκαν για την αγορά ενός ηλε- λον  και  όχι  μόνο.  Συνεπώς  το  αμιγώς
                                 κτρικού  και  ποια  η  διαφορά  των  εξό- ηλεκτρικό Peugeot e-208 ήταν μία εν-
                                 δων συντήρησης σε βάθος 5ετίας. Στην  διαφέρουσα  επιλογή  για  την  έρευνά
                                 «Αγορά Αυτοκινήτου» προχωρήσαμε σε  μας. Από εκεί και πέρα έπρεπε να εξε-
                                 μία εκτενή και λεπτομερή έρευνα, συ- τάσουμε  ποια  έκδοση  με  θερμικό  μο-
                                 μπεριλαμβάνοντας  όλα  τα  λειτουργι- τέρ θα τοποθετούνταν απέναντι. Δεδο-

                                 κά έξοδα χρήσης, από την κατανάλωση  μένου ότι πλέον οι κινητήρες βενζίνης
                                 καυσίμου,  μέχρι  και  το  κόστος  συντή- έχουν ανακτήσει την εμπορική τους πο-
                                 ρησης σε βάθος 5ετίας,  προκειμένου  ρεία  έναντι  των  πετρελαιοκινητήρων,
                                 να  διαπιστώσουμε  αν  μακροπρόθεσμα  επιλέξαμε  τον  υπερτροφοδοτούμε-
                                 συμφέρει  η  επιλογή  ενός  ηλεκτρικού  νο 1,2 PureTech, έναν εξαιρετικό, τρι-
                                 αυτοκινήτου.  Τα  αυτοκίνητα  που  επι- κύλινδρο  κινητήρα.  Μάλιστα,  και  από
                                 λέξαμε για αυτό το συγκριτικό είναι τα  άποψη  ισχύος  υπάρχει  μικρή  διαφο-
                                 Peugeot 208 με κινητήρα βενζίνης και  ρά,  με  το  θερμικό  μοτέρ  να  αποδίδει
                                 το αμιγώς ηλεκτρικό e-208.                   130  ίππους  και  τον  ηλεκτροκινητήρα
                                                                              136. Όσον αφορά το σύστημα μετάδο-
                                 Peugeot e-208 VS                             σης,  προκειμένου  να  υπάρχει  παρό-
                                 Peugeot 208 130 PS                           μοια  οδηγική  αίσθηση  των  δύο  αυτο-

                                 EAT8: Γιατί επιλέχθηκαν                      κινήτων και δεδομένης της αυξημένης

                                 τα συγκεκριμένα;                             πλέον ζήτησής του, το αυτόματο κιβώ-
                                                                              τιο ήταν μονόδρομος. Κάπως έτσι φτά-
                                   Το Peugeot 208 είναι ένα αυτοκίνητο  σαμε στην τελική επιλογή του Peugeot
                                 που διακρίνεται για τον ολοκληρωμένο  e-208 136 PS και του Peugeot 208 1.2
                                 χαρακτήρα του και αποτελεί εξαιρετική  PureTech 130 PS EAT8, με κόστος από-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 34




          #e-agora-themata-29-03-21.indd   34                                                                     26/3/2021   4:23:54 μμ
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39