Page 26 - e-agora 10-05-21
P. 26

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai Ioniq 5



                                                            Όμορφη
                                                            λεπτομέρεια:
                                                            από αυτά τα
                                                            κουμπιά ο
                                                            οδηγός μπορεί
                                                            να ελέγξει το
                                                            κάθισμα του
                                                            συνοδηγού.






                   Πάνω από
                    500 λίτρα
               είναι ο χώρος
                 αποσκευών.
                   Από κάτω
                     μάλιστα
                     υπάρχει
                 θέση για να
             αποθηκεύεις τα
                    καλώδια.
                                                                              Πολύ αναπαυτικά τα μπροστινά
                                 νες, η ορατότητα προς τα εμπρός είναι κα-    καθίσματα, γίνονται πολυθρόνες. Αυτό
                                 λή, ενώ και πίσω οι προσφερόμενοι χώροι      είναι σημαντικό όσο περιμένεις τη

                                 εντυπωσιάζουν  θυμίζοντας  μεσαία  SUV.      γρήγορη φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο.
                                 Επομένως, έχει βοηθήσει η νέα πλατφόρ-       Taycan),  που  επιτρέπει  την  εξαιρετικά
                                 μα E-GMP με τα 3.000 χιλιοστά μεταξο-        γρήγορη φόρτιση σε ταχυφορτιστή έως
                                 νίου, αλλά και τεχνολογίες για τις οποίες    350 kWh (σ.σ. εδώ ας σχολιάσουμε ότι
                                 αναφερόμαστε  αμέσως  μετά.  Επανερχό-       η Hyundai είναι στρατηγικός εταίρος και
                                 μενοι στους χώρους να σημειώσουμε πως        μέτοχος  στην  IONITY  που  προσφέρει
                                 το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 531 λίτρα, ενώ     ένα  δίκτυο  φόρτισης  υψηλής  ισχύος).
                                 στα πράγματα που μας άρεσαν ήταν η κε-       Κατά την Hyundai η φόρτιση από το 10

                                 ντρική κονσόλα που μπορεί να συρθεί κα-      στο 80% μπορεί να πραγματοποιηθεί σε
                                 τά 140 χλστ., και το εντελώς επίπεδο πά-     18 λεπτά, εμείς στην πράξη είδαμε με-
                                 τωμα.                                        γαλύτερους χρόνους φόρτισης σε φορ-
                                   Μιας  και  αναφερθήκαμε  στην  πλατ-       τιστή των 220 kWh.
                                 φόρμα  E-GMP,  να  αποκαλύψουμε  πως
                                 αυτή  θα  αποτελέσει  την  βάση  για  την     Οδηγώντας
                                 ηλεκτρική  κυριαρχία  (σ.σ.  έτσι  ισχυρί-     Νομίζουμε, όμως, ότι σας κουράσαμε
                                 ζονται  τουλάχιστον  οι  άνθρωποί  του)      με  τα  πολλά  τεχνικά  και  πληροφορίες.
                                 του ομίλου Hyundai-Kia, αφού πάνω της        Πάμε  στο  ζουμί,  και  συγκεκριμένα  στο
                                 θα  στηριχθούν  όλα  τα  μελλοντικά  μο-     πως μας φάνηκε το Hyundai Ioniq 5 μετά

                                 ντέλα.  Ανάμεσα  στα  highlights  της  εί-   την πρώτη μας επαφή μαζί του. Δοκιμά-
                                 ναι η δυνατότητα φόρτισης 800 V (γνω-        σαμε την έκδοση με την μεγάλη μπατα-
                                 ρίζουμε την τεχνολογία από την Porsche       ρία  των  72,6  kWh  (υπάρχει  και  μικρό-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-10-05-21.indd   26                                                                     10/5/2021   9:43:05 πμ
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31